شناسهٔ خبر: 67151252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

به همت شهرداری اردبیل؛

مراسم استقبال از ماه محرم ۱۲ تیر در مسجد اعظم اردبیل برگزار می‌شود

شهردار اردبیل گفت: مراسم باشکوه استقبال از ماه محرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و عموم مردم، دوازدهم تیر در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در جلسه هماهنگی مراسم استقبال از ماه محرم که با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و مدیران دستگاه‌های فرهنگی و مداحان پیشکسوت استان و ریش سفیدان محلات شش‌گانه برگزار شد، اظهار کرد: مراسم استقبال از ماه محرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و عموم مردم به همراه تجلیل از پیرغلامان حسینی دوازدهم تیر در مسجد اعظم برگزار خواهد شد.

وی افزود: احیای فرهنگ عزاداری سنتی اردبیل از دیگر برنامه شهرداری برای ماه محرم امسال است که این مراسم در شأن اردبیل دارالارشاد و حسینی اجرا می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه سید ابراهیم میرعباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: ۲۶ ذی‌الحجه، مراسم طشت‌گذاری در اردبیل اجرا و تجلیل از پیرغلامان با حضور محلات مراسم استقبال از محرم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه بیان کرد: محله محوری و حضور پیرغلامان حسینی در عزاداری‌ها و مراسم‌های حسینی از دیگر آیتم‌های مراسم استقبال از ماه محرم است.

نظر شما