شناسهٔ خبر: 67150979 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ناوگان اتوبوسرانی شرق و جنوب تهران از امروز نونوار شد

صاحب‌خبر -

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با رونمایی از اتوبوس های جدید، ناوگان اتوبوسرانی شرق و جنوب تهران از امروز نونوار شد.

ناوگان اتوبوسرانی شرق و جنوب تهران از امروز نونوار شد
تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با رونمایی از اتوبوس های جدید، ناوگان اتوبوسرانی شرق و جنوب تهران از امروز نونوار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، آئین رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران از محل قرارداد شهرداری با دو شرکت امروز با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، پوریافر شهردار منطقه ۲۱ و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

علیزاده در ابتدا با بیان اینکه امروز رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از محل قراردادهای سال گذشته را شاهد هستیم، گفت: این اتفاق با همت شورای شهر تهران از محل قراردادی که سال گذشته با شرکت های داخلی منعقد شد، تأمین شده است.

وی با بیان اینکه در دوره جدید اولین گام شهردار تهران در روز اول قرارداد ۱۷۵ اتوبوس با شرکت ایران خودرو بود که نشان از این داشت که مدیریت جدید شهری توجه ویژه ای به حوزه حمل و نقل دارد، اظهار کرد: تعداد اتوبوس های نوسازی شده شهر تهران به ۹۴۰ دستگاه رسیده که در خطوط به کار گیری شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره فعال سازی خطوط گفت: در غرب تهران با توجه به نیاز مردم چند خط فعال شد و اتوبوس ها در مناطق ۲۲، ۲۱، ۵ و البته ۶ به کار گرفته شدند.

علیزاده ادامه داد: این اتفاق باعث رضایتمندی نسبی در غرب پایتخت شد. در سال گذشته ۲۳۴ دستگاه از اتوبوس های ۱۸ متری اورهال شد. همچنین اتوبوس های شاغل در تهران به ۲۱۵۰ دستگاه رسیدیم که جهش بالایی داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه با کمک مجموعه خودرو سرویس شهر ۴۱۶ دستگاه اتوبوس را به غرب تهران تحویل دادیم، خاطرنشان کرد: ناوگان شرق و جنوب تهران را هم با رونمایی امروز فعال می کنیم و شهروندان مناطق ۱۸، ۱۹، ۱۷، ۷، ۲۰ و … از اینها بهره می برند.

وی با تاکید بر اینکه بیش از نصف این اتوبوس های شاغل مربوط به بخش خصوصی است، تصریح کرد: با اضافه شدن این اتوبوس های نو ناوگان نوسازی می شود و اتوبوس های فرسوده از خطوط خارج می شوند. تا پایان سال با رشد چشمگیر اتوبوس های تولید داخل و اتوبوس های برقی چینی چهره شهر تغییر خواهد کرد و باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

برچسب‌ها:

نظر شما