شناسهٔ خبر: 67148895 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

علیزاده در آیین رونمایی از 100 اتوبوس جدید پایتخت:

تعداد اتوبوس‌های شاغل در تهران به 2150 رسید/ جنوب و شرق مقصد اتوبوس‌های جدید

صاحب‌خبر -
تعداد اتوبوس‌های شاغل در تهران به 2150 رسید/ جنوب و شرق مقصد اتوبوس‌های جدید
خبرگزاری آریا - صبح امروز از 100 دستگاه اتوبوس جدید در شهر تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا آیین رونمایی از 100 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران از محل قرارداد شهرداری با دو شرکت عقاب و اسنا صبح امروز -چهارشنبه 23 خردادماه 1403- با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، پوریافر شهردار منطقه 21 و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.
علیزاده در ابتدا با بیان اینکه امروز رونمایی از 100 دستگاه اتوبوس از محل قراردادهای سال گذشته را شاهد هستیم، گفت: این اتفاق با همت شورای شهر تهران از محل قراردادی که سال گذشته با شرکت های داخلی منعقد شد، تامین شده است.
وی با بیان اینکه در دوره جدید اولین گام شهردار تهران در روز اول قرارداد 175 اتوبوس با شرکت ایران‌خودرو بود که نشان از این داشت که مدیریت جدید شهری توجه ویژه ای به حوزه حمل و نقل دارد، اظهار کرد: تعداد اتوبوس های نوسازی شده شهر تهران به ‌940 دستگاه رسیده که در خطوط به کار گیری شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با پرداختن به فعال سازی خطوط گفت: در غرب تهران با توجه به نیاز مردم چند خط فعال شد و اتوبوس ها در مناطق 22، 21، 5 و البته 6 به کار گرفته شدند.
علیزادهبا بیان اینکه از اسنا و عقاب بابت تحویل اتوبوس های با کیفیت تشکر می کنم، ادامه داد: این اتفاق باعث رضایتمندی نسبی در غرب پایتخت شد. در سال گذشته 234 دستگاه از اتوبوس های 18 متری اورهال شد. همچنین اتوبوس‌های شاغل در تهران به 2150 دستگاه رسیدیم که جهش بالایی داشت.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به اینکه با کمک مجموعه خودرو سرویس شهر 416 دستگاه اتوبوس را به غرب تهران تحویل دادیم، خاطرنشان کرد: ناوگان شرق و جنوب تهران را هم با رونمایی امروز فعال می کنیم و شهروندان مناطق 18، 19، 17، 7، 20 و … از اینها بهره می برند.
وی با تاکید بر اینکه بیش از نصف این اتوبوس‌های شاغل مربوط به بخش خصوصی است، تصریح کرد: با اضافه شدن این اتوبوس های نو ناوگان‌نوسازی می شود و اتوبوس های فرسوده از خطوط خارج می شوند. تا پایان سال با رشد چشمگیر اتوبوس های تولید داخل و اتوبوس های برقی چینی چهره شهر تغییر خواهد کرد و باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.
ادامه دارد...

نظر شما