شناسهٔ خبر: 67150141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

در عملیات «وعده صادق» در هر یک ثانیه یک موشک و در ۱۰۰ ثانیه بیش از ۱۰۰ موشک شلیک شد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در نهضت خاطره‌گویی باید نسل جوان را در مقابل جنگ شناختی بیمه کنیم.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، سرلشکر رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در نهمین همایش نهضت خاطره گویی دفاع مقدس گفت: در نهضت خاطره‌گویی باید نسل جوان را در مقابل جنگ شناختی بیمه کنیم.

وی افزود: همان طور که نسل جوان دیروز ایران به رهبری حضرت امام در دفاع مقدس شگفتی‌ساز بودند، نسل امروز ایران نیز به رهبری مقام معظم رهبری شگفتی‌ساز خواهند بود؛ یکی از این شگفتی‌ها عملیات وعده صادق بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه گفت: عملیات وعده صادق هم دنیا را متعجب کرد و هم دشمنان را.
 
وی افزود: در عملیات «وعده صادق» در هر یک ثانیه یک موشک و در ۱۰۰ ثانیه بیش از ۱۰۰ موشک شلیک شد.

سرلشکر صفوی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و دوستان منطقه‌ای آن‌ها اصلا تصور نمی‌کردند در یک مدت کوتاه این چنین طرح ریزی دقیق و با قدرتی انجام شود.
 
وی در ادامه گفت: یکی از شگفتی ساز‌ها در زمان حاضر، بحث حضور ملت ایران در ۸ تیرماه است.
 
سرلشکر صفوی اظهارداشت: امیدواریم مردم ایران رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که باعث اقتدار ملی، باعث حفظ انسجام ملی ایران، باعث حل مشکلات ایران و باعث وحدت ملی شود.

وی افزود: مردم رئیس جمهوری را انتخاب کنند که دیدگاه‌های او تعارضی با دیدگاه‌های رهبر انقلاب نداشته باشد و خود را نفر دوم بداند.
 
سرلشکر صفوی اظهار داشت: ما یک رئیس حکومت داریم یک رئیس دولت که بین این دو فرق قائل هستیم.

وی افزود: رئیس قوه مجریه باید خود را نفر دوم بداند؛ اگر بگوید آقا این را می‌گوید من این را می‌گویم این باعث مشکلات در کشور می‌شود.

سرلشکر صفوی اظهار داشت: رئیس جمهور باید از دوقطبی سازی جامعه جلوگیری کند. رئیس جمهور نباید دو قطبی ایجاد کند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در نهمین همایش نهضت خاطره گویی دفاع مقدس افزود: الان روابط ایران با روسیه و چین نسبتا روابط خوبی است؛ اگر چه روسیه و چین هر دو منافع‌محور هستند و باید در مناسبات سیاست خارجی باید این ملاحظه را داشته باشیم؛ ضمن آنکه ما با اروپا و دیگر کشور‌ها نیز روابط داریم.

سرلشکر رحیم‌صفوی در ادامه گفت: الان روابط ایران با روسیه و چین نسبتا روابط خوبی است؛ اگر چه روسیه و چین هر دو منافع‌محور هستند و باید در مناسبات سیاست خارجی باید این ملاحظه را داشته باشیم؛ ضمن آنکه ما با اروپا و دیگر کشور‌ها نیز روابط داریم.

نظر شما