شناسهٔ خبر: 67146045 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

سرلشکر «رحیم‌صفوی» در نهمین همایش نهضت خاطره گویی دفاع مقدس:

در وعده صادق در هر ثانیه یک موشک شلیک شد / شاید حجم عملیات وعده صادق یک دهم توانمندهای ایران هم نبود

«رحیم‌صفوی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:در عملیات «وعده صادق» در هر یک ثانیه یک موشک و در ۱۰۰ ثانیه بیش از ۱۰۰ موشک شلیک شد.

صاحب‌خبر -
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد با بیان اینکه رئیس جمهور باید به تمامی بندهای قانون اساسی وفادار و خود را مجری آن بداند، گفت: رئیس‌جمهور باید از دوقطبی‌سازی جامعه جلوگیری کند.
 
به گزارش فارس، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز (چهارشنبه، 23 خرداد) در نهمین همایش نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس: در نهضت خاطره‌گویی باید نسل جوان را در مقابل جنگ شناختی بیمه کنیم.وی افزود: جنگ شناختی یعنی اینکه دشمنان ما به دنبال تأثیرگذاری بر اذهان، افکار، ارزش‌ها، باورها، محاسبات، سبک زندگی و رأی دادن ملت ما هستند.
سرلشکر صفوی گفت: همان طور که نسل جوان دیروز ایران به رهبری حضرت امام در دفاع مقدس شگفتی‌ساز بودند، نسل امروز ایران نیز به رهبری مقام معظم رهبری شگفتی‌ساز خواهند بود؛ یکی از این شگفتی‌ها عملیات وعده صادق بود.
 
وی ادامه داد: عملیات وعده صادق تمام دنیا و دشمنان ایران را متعجب و ملت ایران را بسیار مقتدر، هوشمند و قدرتمند کرد.مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه عملیات وعده صادق هم دنیا را متعجب کرد و هم دشمنان را، گفت: در عملیات «وعده صادق» در هر یک ثانیه یک موشک و در 100 ثانیه بیش از 100 موشک شلیک شد.
 
سرلشکر صفوی بیان کرد:‌آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و دوستان منطقه ای آنها اصلا تصور نمی کردند در یک مدت کوتاه این چنین طرح‌ریزی دقیق و با قدرتی انجام شود.وی افزود: برآورد رژیم صهیونیستی از حمله نظامی به کنسولگری ایران در سوریه اشتباه بود، آنها تصور نمی‌کردند ایران و رهبری ایران اینگونه تصمیم بگیرند.مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: صهیونیست‌ها قبل از این، تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما را در داخل ایران و 30 نفر از مستشاران ما را در سوریه و لبنان شهید کرده بودند و رهبر انقلاب اجازه نمی‌دادند از ایران به آنها حمله نظامی شود.

سرلشکر صفوی گفت: بعد از اشتباه صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، حضرت آقا به این تصمیم رسیدند که از سرزمین ایران آن هم در این حجم پایین که یک دهم توانمندی ایران بود، پاسخ داده شود.وی تصریح کرد: این عملیات بسیار هماهنگ بود و اینکه این حمله با غافلگیری نبود زیرا آن‌ها می‌دانشتند که ایران پاسخ خواهد داد اما از حجم اینکار و مکان مورد نظر اطلاعی نداشتند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، بیان کرد: یکی از شگفتی‌سازها در زمان حاضر، بحث حضور ملت ایران در 8 تیرماه است، امیدواریم مردم ایران رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که باعث اقتدار ملی، باعث حفظ انسجام ملی ایران، باعث حل مشکلات ایران و باعث وحدت ملی شود.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه رهبر انقلاب معتقد به مشارکت بالا در انتخابات هستند، گفت: مردم رئیس جمهوری را انتخاب کنند که دیدگاه‌های او تعارضی با دیدگاه های رهبر انقلاب نداشته باشد.وی افزود: رئیس جمهور باید به تمامی بندهای قانون اساسی وفادار و خود را مجری آن بداند و نیز باید از دوقطبی سازی جامعه جلوگیری کند

سرلشکر صفوی گفت: الان روابط ایران با روسیه و چین نسبتا روابط خوبی است؛ اگر چه روسیه و چین هر دو منافع‌محور هستند و باید در مناسبات سیاست خارجی باید این ملاحظه را داشته باشیم؛ ضمن آنکه ما با اروپا و دیگر کشورها نیز روابط داریم./ فارس

حجم ویدیو: 2.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41 دانلود ویدیو

نظر شما