شناسهٔ خبر: 67283325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فخاری مطرح کرد؛

تحرک نامزدهای پوششی برای تحت تاثیر قرار دادن فضای مناظره امشب/ برنامه های امروز ستاد پزشکیان در سراسر کشور

فخاری مطرح کرد؛ سخنگوی ستاد تهران پزشکیان با اشاره به برنامه های امروز این ستاد در سراسر کشور گفت:دومین مناظره زنده نامزدهای انتخاباتی امشب از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. به نظر می‌رسد نامزدهای موسوم به پوششی که رقیب اصلی این رقابت نیستند، تحرک بیش‌تری برای تحت تاثیر قرار دادن فضای مناظره داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری، سخنگوی ستاد تهران پزشکیان درخصوص حواشی روز گذشته برنامه های انتخاباتی اظهار کرد: اتفاقات روز گذشته باعث شد تا بحث بر سر چرایی وضعیت کنونی کشور و چگونگی اصلاح وضعیت به صورت جدی‌تر توسط فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مطرح شود. کمااینکه شب گذشته نیز شاهد واکنش‌های گوناگون افراد بودیم.

وی افزود: سرخوردگی و آزردگی بخش بزرگی از جامعه باعث شده است تا افراد واکنش‌های تندی نیز نشان دهند که طبیعتا بازتاب واقعیت های موجود است. البته تلاش دکتر پزشکیان نیز برای رسیدن به فضایی درست، فرصت‌هایی عادلانه و کاهش نابرابری‌هایی است که موجب همین وضعیت شده است.

فخاری در ادامه با بیان اینکه فعالان صنفی از قشرها، صنف‌ها و زمینه‌های شغلی گوناگون در ستادها در سطح کشور و تهران به ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان پیوسته اند، تاکید کرد: تولیدکنندگان، مشاغل حوزه خدمات، فعالان کسب‌وکارهای نو و استارت‌آپی نشست‌هایی در صنوف مرتبط خود برگزار کرده‌اند که از جمله وکلا، پزشکان، جامعه بزرگ پرستاران و فعالان پیراپزشکی، هنرمندان، فعالان صنعت بیمه را می توان نام برد.

سخنگوی ستاد تهران مسعود پزشکیان اضافه کرد: پیرو برنامه‌ریزی انجام شده نیز، ده‌ها ستاد محله‌ای جدید در سطح تهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و ۱۴ ستاد محله‌ای امروز به این جمع اضافه شده است.

فخاری با بیان اینکه در میان رویدادها و برنامه های امروز و فردا، دومین مناظره زنده نامزدهای انتخاباتی امشب از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد نامزدهای موسوم به پوششی که رقیب اصلی این رقابت نیستند، تحرک بیش‌تری برای تحت تاثیر قرار دادن فضای مناظره داشته باشند.

وی افزود: بنابراین برای امشب، پنجشنبه ۳۱ خرداد از ساعت ۲۰، در ستادهای انتخاباتی به‌ویژه در ستاد خیابان سعادت‌آباد تهران سالن ساختمان تشریفات پخش زنده مناظره صورت می‌پذیرد و از طرف ستاد جوانان و دانشجویان از شهروندان عزیز به ویژه نسل جوان برای با هم دیدن این مناظره در ستاد دعوت می‌کنیم.

فخاری در پاسخ به این سوال که در زمینه ستادهای شهرستان های تهران و کشور چه اقداماتی صورت گرفته است، خبر داد: برنامه سخنرانان، فعالان سیاسی و اجتماعی، در سطح کشور در جریان است. امروز با افتتاح ستاد مردمی در شهرستان پردیس و سخنرانی های انتخاباتی فردا در دیگر شهرستان‌ها ازجمله شهریار، ملارد و شهر قدس برنامه های انتخاباتی انجام خواهند شد.

وی افزود: مهمترین برنامه های امروز ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان با عنوان همایش برای ایران، با حضور افراد سرشناس و خوشنام در سراسر کشور برگزار خواهد شد که می‌توان به حضور آذری جهرمی در البرز، محسن آرمین در آذربایجان غربی، حمیده زرآبادی در ایلام، فیض الله عرب سرخی در زنجان، علی اوسط هاشمی در سیستان و بلوچستان، علی شکوری راد در قزوین، حسین مرعشی در فارس، محسن رهامی در قم، محسن هاشمی در کرمان، محمود صادقی در گیلان، آذر منصوری در مرکزی، علی تاجرنیا در هرمزگان، فلاحت پیشه در همدان، معصومه ابتکار در یزد و افراد سرشناس دیگر در مناطق مختلف کشور اشاره کرد.

فخاری خاطرنشان کرد: گفت‌وگوهای رادیویی نمایندگان نامزدهای انتخاباتی هم طبق جدول زمانی در حال ضبط و پخش هستند. این برنامه ها به روشن کردن دیدگاه و برنامه های نامزد مورد حمایت‌مان ، آقای دکتر پزشکیان کمک می‌کند. امیدواریم که متخصصان و نمایندگان آقای دکتر پزشکیان بازگوکننده‌ی صریح خواست شهروندان باشند.

 

انتهای پیام/

نظر شما