شناسهٔ خبر: 67283389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار البرز:

حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به شهدای خدمت است

عبداللهی گفت: حضوری هوشمندانه و مشارکت بالا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ادای دین به شهدای خدمت است.

صاحب‌خبر -

 استاندار البرز در نشست با نمایندگان فرمانداران استان البرز که باشگاه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان افرود: تفکر جهادی و انقلابی در کشورمان غیر قابل کتمان است و انتظار می رود یک

رییس جمهور با این ویژگی انتخاب شود.

وی به عملکرد ۳۳ ماهه دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: اولویت ما بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشارکت بالا با حضور همه سلایق در انتخابات است.

عبداللهی بیان کرد : عمل به وعده های دولت سیزدهم بی نظیر بود و اقداماتی جهادی این دولت کمتر بیان شده است.

استاندار البرز گفت: افزایش سرانه های درمانی، آموزشی و اشتغال زا بخشی از تلاش های شبانه روزی دولت سیزدهم و اقدامات شهید جمهور در استان البرز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: یک هزارو ۳۴۵ شعبه اخذ رای در استان تدارک دیده شده که بیش از ۶۰ درصد آن متعلق به شهرستان کرج است.

استاندار البرز افزود: بیش از ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی فرایند انتخابات این استان را برعهده دارند که بیش از ۱۴ هزار نفر از آنها در ۷۴۴ شعبه اخذ رای شهرستان کرج فعال هستند.

وی با اشاره به عوامل اجرایی شعب اخذ رای ادامه داد: در هر شعبه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر حضور دارند تا انتخاباتی سالم، پر شور و بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب انجام شود.

استاندار تاکید کرد: انتخابات تکمیل کننده تشییع پیکر شهدای خدمت است و می بایست با مشارکت بالا دین خود را به دولت ادا کنیم.

نظر شما