شناسهٔ خبر: 67148770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با توجه به فرا رسیدن عید قربان؛

تعیین محل‌های موقت و بلامانع برای فروش و ذبح دام‌های زنده

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: محل‌های موقت و بلامانع برای فروش و ذبح دام‌های زنده با توجه به فرا رسیدن عید قربان تعیین شد.

صاحب‌خبر -

تعیین محل‌های موقت و بلامانع برای فروش و ذبح دام‌های زنده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به نزدیکی عید سعیدقربان و بمنظور ایجاد تسهیلات و ارائه خدمات بهینه به شهروندان عزیز در این روز مقرر شد محل‌های موقت و بلامانع بمنظور فروش دام‌های زنده در چندین نقطه از شهر ارومیه تعیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست مقرر شد، شهرداری نسبت به راه اندازی یک روز در محل کشتار دام سابق شهرداری ارومیه برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان در روز عید سعید قربان طبق روال سال‌های گذشته اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به عدم استفاده از امکانات موجود در دهکده ساحلی چی چست گفت: بمنظور احیا و راه اندازی مجدد کلیه امکانات و تجهیزات محوطه دهکده ساحلی چی چست برای استفاده شهروندان عزیز و گردشگران در فصل تابستان، شهرداری نسبت به بهسازی و آماده سازی محوطه و رفع نواقصات امکانات موجود از جمله سیستم روشنایی، سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، احیای فضای سبز و محل‌های اقامت موقت قبل از شروع تعطیلات تابستان اقدامات موثر را بعمل آورد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در جلسه کمیته محیط زیست شورا نیز مقرر گردید در خصوص ساماندهی پسماند‌های عمرانی و ساختمانی داخل شهر و حریم آن، شهرداری ارومیه مطابق شیوه نامه مصوب اقدام نماید.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و شروع سفر‌های تابستانی، شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ارومیه، بخشداری مرکزی و اداره محیط زیست شهرستان ارومیه نسبت به پاکسازی و ساماندهی پسماند‌های عادی و ساختمانی اطراف جاده‌های منتهی به شهر ارومیه اقدام موثر انجام و نتیجه نهایی را به شورا ارائه نمایند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری از طریق فراخوان عمومی نسبت به شناسایی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در خصوص بازیافت و استحصال نخاله‌های ساختمانی اقدام و از تجربه موفق سایر شهر‌ها در این زمینه بهره مندی لازم را بعمل آورد.

نظر شما