شناسهٔ خبر: 67351582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهبرد اولویت‌دار ستادهای محمدباقر قالیباف افزایش مشارکت انتخاباتی است

شهرکرد- ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین هدف خود را در ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف افزایش مشارکت قرار داده‌ایم و این یکی از اولویت‌های این ستاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجتبی نوروزی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: اعتمادسازی و آگاه‌سازی از راهبردهای ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف در عرصه انتخابات برای افزایش مشارکت است.

وی گفت: معتقدیم مشارکت مردم برای کشور ما تولید اقتدار در عرصه بین‌المل می‌کند از همین رو نخستین هدف خود را در ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف بر تحقق مشارکت حداکثری قرار داده‌ایم.

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از آن هدف مهم دیگری که دنبال می‌کنیم شناساندن دکتر قالیباف به مردم است تا مردم با شناخت و آگاهی لازم وی را انتخاب کنند.

نوروزی با تاکید بر اینکه محمدباقر قالیباف ویژگی‌های فرد اصلح در انتخابات را دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های دکتر قالیباف که وی را به نامزد اصلح تبدیل کرده است ویژگی‌های شخصیتی او است چرا که این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری از دانش و درایت بالایی برخوردار است و ویژگی‌های شخصیتی وی مورد تایید رهبر معظم انقلاب است.

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری به کارنامه این نامزد رییس جمهوری نیز اشاره کرد و گفت: محمدباقر قالیباف کارنامه قابل دفاعی در سال‌های گذشته داشته و در سپاه، در نیروی اجتماعی تجربه مدیریت اجتماعی و در شهرداری تهران تجربه مدیریت شهری را داشته است و این تجربیات وی را به فرد توانمندی تبدیل کرده است که می‌تواند امکانات کشور را در راستای رشد و اعتلای این مرز و بوم بسیج کرده و اتفاقات خوبی را برای کشور رقم بزند.

نوروزی افزود: نامزدهای دیگر هم شعارهایی می‌دهند که هرچند همگی محترم هستند اما امروز دیگر کشور فرصت آزمون و خطا ندارد و باید کسی در عرصه ریاست جمهوری وارد میدان شود که مدیریت کلان را تجربه کرده است.

وی یادآور شد: امروز کشور به رییس‌جمهوری نیاز دارد که متناسب با نیازهای کشور و جهان عمل کرده و فضای موجود را خوب بشناسد و بتواند تمامی اقشار جامعه را نمایندگی کند تا انسجام و وحدت در کشور تقویت شود.

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری افزود: دکتر قالیباف از فضای ایجابی برای معرفی خود استفاده می‌کند و هیچ‌گاه دست به تخریب رقبا نزده و قانون و اخلاق خط قرمزهای این نامزد و ستادهای انتخاباتی وی است.

نوروزی پیش‌بینی کرد میزان مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیشتر از انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته باشد و علت آن را وجود فضای رقابتی و عملکرد مطلوب دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دکتر قالیباف از عرصه رقابت کنار نخواهد رفت و هم سعید جلیلی و هم محمدباقر قالیباف سرمایه‌های انقلاب هستند و هر ۲ نامزد به خوبی مصالح نظام را تشخیص می‌دهند و می‌دانند اگر مصلحت ایجاب کند و کنار نروند کشور به دست جریان غرب‌گرا خواهد افتاد از همین رو باید با توجه به سبد رای اگر قرار باشد اجماعی صورت گیرد از آنجا که قالیباف سبد رای بیشتری دارد از همین رو از عرصه رقابت کنار نمی‌رود.

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری به مطالبات مردم استان در حوزه آب و بیکاری نیز اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است با یک مدیریت جهادی و توانمند این مشکلات قابل رفع است و بی‌شک دکتر قالیباف برای تمام کشور از جمله استان ما برنامه دارد.

عضو شورای راهبردی ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از فعال شدن ستادهای شهرستانی خبر داد و گفت: ما فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در سه حیطه محیطی، فضای مجازی و چهره به چهره ساماندهی کرده‌ایم.

سید احمد علوی افزود: بسیاری از احزاب، گروه‌های سیاسی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دکتر قالیباف اعلام حمایت کرده‌اند و بی‌شک با این اتحاد و انسجام حماسه باشکوهی در هشتم تیر در کشور رقم می‌خورد.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما