شناسهٔ خبر: 67118019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت تعامل بین دستگاه‌ها و شهرداری برای بهبود ارائه خدمات به شهروندان

رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت تعامل بین دستگاه‌ها و شهرداری برای بهبود ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
ضرورت تعامل بین دستگاه‌ها و شهرداری برای بهبود ارائه خدمات به شهروندان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین پناهی رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری در تخصیص زمین و امکانات رفاهی، ورزشی و آموزشی در بین دستگاه‌های اجرایی پیشقدم بوده است ولی متاسفانه دستگاه‌ها در اجرا پروژه‌های عمرانی و خدماتی حداقل همکاری لازم را با شهرداری انجام نمی‌دهند.
 
عضو شورای اسلامی شهر در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز متاسفانه تعاملات فی مابین دستگاه‌ها و نهاد‌ها با مجموعه مدیریت شهری حداقل بوده است. به فرض مثال شهرداری در تیم داری حرفه‌ای تا حد توان برای ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان انجام داده است ولی هیچ هم افزایی از سوی نهاد‌های متولی ورزش در مواقع بحرانی دیده نمی‌شود.
 
حسین پناهی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های محل قدیمی کشتارگاه ارومیه واقع در منطقه میرزای شیرازی استفاده شود خاطرنشان کرد: باید حداکثر استفاده از بعد ارزش افزوده‌ای محل کشتارگاه انجام شود.
 
وی در ادامه سخنانش افزود: باید از ظرفیت کشتارگاه قدیم شهرداری در راستای اجرای طرح پدافند غیر عامل برای پیشگیری در مواقع بحرانی و احتمال تعطیلی کشتارگاه بخش خصوصی و مقابله با گران فروشی‌ها انجام و اندیشیده شود.
 
رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لزوم ساخت پیاده راه برای عبور و مرور عابرین در محل یوترن المهدی خاتم الانبیاء از اولویت‌های کاری شهرداری قرار داده شود.
 
رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از عملکرد شرکت‌های نیروی انسانی طرف قرارداد در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شرکتی شهرداری که امروز بیستم ماه است پرداخت نشده در حالی که طبق قرار داد منعقده فی مابین شرکت و شهرداری که شرکت باید قادر به پرداخت حقوق ۲ ماه از پرسنل را بدون مطالبه وجه از شهرداری، اقدام کند، حتی در بعضی مواقع شرکت با دریافت مبلغ حقوق از پرداخت برای میانگین معدل حساب و گردش حساب شرکت از پرداخت اجتناب می‌کنند.
 
حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: شهرداری از ردیف بودجه رفاهی برای عید قربان و عید غدیر اقدام به پرداخت پاداش و یا خرید بسته‌های متناسب با این ایام را در دستور کار خود قرار دهد.
 
وی گفت: ردیف رفاهی پرسنل برای همه کارکنان اعم از کارمندی و کارگری در پیوست بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی و به تصویب رسیده است و عدم پرداخت به هر یک از ردیف‌های پیش بینی غیر قابل قبول است.

نظر شما