شناسهٔ خبر: 67146871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دولت شهید آیت الله رییسی ریل گذاری جدیدی را در خدمت رسانی ایجاد کرد

زنجان - ایرنا- جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت شهید آیت الله رییسی ریل گذاری جدیدی را در زمینه‌های مختلف ایجاد کرد که نتیجه آن افزایش رضایت مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین طیبی فر روز چهارشنبه در اجتماع طلاب و روحانیون استان زنجان برای بزرگداشت شهدای خدمت، افزود: اگر دولت بعدی این ریل گذاری ها را ادامه دهد منجر به حل مسائل و مشکلات کشور می شود.‌

وی ادامه داد: دوره ای که ولی فقیه برای مسائل کشور یک آرامش روحی داشت، دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رییسی بود که ایشان با تمام وجود ولایت باور بودند.

حجت‌الاسلام طیبی فر به خستگی ناپذیری شهید آیت الله رییسی اشاره کرد و افزود: ایشان در واقع خستگی را خسته کرد و تمام وجودش را برای خدمت به مردم گذاشت.

وی به حمایت دولت شهید آیت الله رییسی از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: پیش از این عده ای در اینگونه موارد به جای رضایت خدا دنبال رضایت کدخدا بودند.

حجت الاسلام طیبی فر به تن دادن دولت قبلی به اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ریل گذاری های سال های قبل پای کشور را لنگ کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشم یک امام جمعه در تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: شهید امیرعبداللهیان شب و روز نمی شناخت و همواره برای یاری جبهه مقاومت تلاش می کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم با حضور مردم در صحنه، دولتی که استمرار راه شهید آیت الله رییسی باشد، بر سر کار بیاید.

حجت الاسلام طیبی فر به وظیفه خطیر علما در بصیرت افزایی اشاره کرد و گفت: امروز کار علما به مثابه مصباح و چراغ در جامعه بوده و ماموریت آنان بسیار سنگین است.

وی به ضرورت ایجاد رونق در مساجد تاکید کرد و گفت: مسجد سنگر است و نباید از جمعیت خالی باشد.

حجت الاسلام طیبی فر به اهمیت ولایت فقیه در فقه اشاره کرد و گفت: فقه بدون حاکمیت اسلامی قابل اجرا شدن نیست چرا که توحید الهی به معنای حاکمیت حکم الله بر روی زمین است و حاکمیت الهی هم به معنای حاکمیت یک فرد نیست بلکه حاکمیت احکام الهی است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که در سال های گذشته داشتیم این بود که مسوولان اجرایی به جای روحیه استکبارستیزی ، روحیه رضایت کدخدا را داشتند.

راه شهید رییسی یک الگو در خدمت رسانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این مراسم، گفت: روحانیت در راستای انقلاب و بسترسازی برای ظهور به تمام معنا در صحنه حضور دارد و میدان دار عرصه بصیرت و تربیت است.

حجت الاسلام حسن بیگدلی افزود: شهید آیت الله رییسی حرکت بزرگی را برای نظام و انقلاب ایجاد کرد و راه و مسیر ایشان یک الگو و نمونه در خدمت رسانی برای مدیران و جامعه است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات پیش رو، اظهار داشت: در این انتخابات حضور سرنوشت ساز و حداکثری با انتخاب اصلح که راه شهید رییسی را ادامه بدهد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

حجت الاسلام بیگدلی به شکل گیری گردان امام علی (ع)طلبه پایه در استان ها اشاره کرد و گفت: این موضوع در استان زنجان نیز محقق شد.

نظر شما