شناسهٔ خبر: 67150225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شهید آیت‌الله رئیسی با همه وجود ولایت‌باور بود 

زنجان-جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولایت‌پذیری را یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور برشمرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با همه وجود ولایت‌باور بود 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، ظهر چهارشنبه در اجتماع طلاب و روحانیون استان زنجان برای بزرگداشت شهدای خدمت، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت ایشان در سمت رئیس جمهور حملات و هجمه‌های زیاد و سنگینی بر ایشان وارد شد اما مرد و مردانه در وسط میدان ایستادند و جانانه ریل‌گذاری‌های اقتصادی جدید را بنا کردند.

وی به انتخابات پیش‌رو و لزوم انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: دولت شهید آیت الله رییسی ریل گذاری جدیدی را در زمینه‌های مختلف ایجاد کرد که نتیجه آن افزایش رضایت مردم بود و اگر دولت بعدی این ریل گذاری‌ها را ادامه دهد منجر به حل مسائل و مشکلات کشور می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارآمدی، اعتقاد به مبانی انقلاب و ارزش‌ها را از شاخصه‌های انتخاب رئیس جمهور آتی دانست و گفت: امیدوارم با حضور مردم در صحنه، دولتی که استمرار راه شهید آیت الله رییسی باشد، بر سر کار بیاید.

وی در مورد اهمیت ولایت فقیه در فقه یادآور شد: فقه بدون حاکمیت اسلامی قابل اجرا شدن نیست؛ چرا که توحید الهی به معنای حاکمیت حکم الله بر روی زمین است و حاکمیت الهی هم به معنای حاکمیت یک فرد نیست بلکه حاکمیت احکام الهی است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی، ولی فقیه برای مسائل کشور یک آرامش روحی داشت، تصریح کرد: ایشان با تمام وجود ولایت‌پذیر و ولایت باور بودند.

وی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: ایشان در واقع خستگی را خسته کرد و تمام وجودش را برای خدمت به مردم گذاشت و اخلاق‌مداری دیگر خصوصیت بارز ایشان بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمایت دولت شهید آیت الله رییسی از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: پیش از این عده‌ای در اینگونه موارد به جای رضایت خدا دنبال رضایت کدخدا بودند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر علما در بصیرت افزایی خاطرنشان کرد: امروز کار علما به مثابه مصباح و چراغ در جامعه بوده و ماموریت آنان بسیار سنگین است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر به ضرورت ایجاد رونق در مساجد تاکید کرد و افزود: مسجد سنگر است و نباید از جمعیت خالی باشد و باید مسائل مهم توسط روحانیون برای مردم تبیین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهید آیت الله آل هاشم یک امام جمعه در تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: شهید امیرعبداللهیان شب و روز نمی شناخت و همواره برای یاری جبهه مقاومت تلاش می کرد.

نظر شما