شناسهٔ خبر: 67343020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: نقش قوه قضاییه در پاسداری از کرامت انسانی بی بدیل است

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش بی‌بدیلی در پاسداری از کرامت انسانی، آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در پیام روز دوشنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: قوه قضاییه در راستای اجرای عدالت، عزیزان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.

این پیام می افزاید: نامگذاری هفته اول تیرماه هر سال به نام هفته قوه قضاییه، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از تلاشگران عرصه عدل و داد در قوه قضاییه و به ویژه گرامیداشت مقام شامخ مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است.

در پیام استاندار همدان آمده است: اجرای عدالت، تحقق حکومت عادلانه اسلامی در کشور، پاسداری از قوانین و شعائر اسلامی و رساندن حق به صاحب آن از مهمترین اهداف نهاد مقدس قوه قضاییه می‌باشد که در دهه گذشته گام‌های بلندی در این جهت برداشته شده است. ‌

این پیام می افزاید: بی‌شک اقتدار، امنیت، عزت، نظم، آسایش، عدالت و آرامش امروز در سایه تلاش و کوشش همه ارکان جمهوری اسلامی و نهادهای انقلابی است که در این مهم قوه قضاییه نقش بسزایی در تحقق آن و رضایتمندی مردم دارد.

استاندار همدان در ادامه این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به تلاشگران متعهد امر قضا در استان همدان تبریک گفت و از درگاه خداوند متعال، سلامتی و موفقیت روزافزون‌ در برقراری عدل و قسط در ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر(عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را مسالت کرد.

یکم تا هفتم تیرماه هر سال به‌عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

نظر شما