شناسهٔ خبر: 67415042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار گیلانغرب:

۸۵ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم تدارک دیده شده است

فرماندار گیلانغرب گفت: ۸۵ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان تدارک دیده شده که از این تعداد ۴۸ شعبه شهری، ۲۴ شعبه در شهر گیلانغرب و ۲۴ شعبه در شهر گواور و ۳۷ شعبه نیز روستایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علیرضا نظری عصر امروز _جمعه هشتم تیر _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه بسترها برای برگزاری یک انتخابات آرام و پرشور در گیلانغرب فراهم شده، اظهار کرد: تمام عوامل اجرایی در این شهرستان پای کار هستند تا انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی افزود: از ساعت ۸:۰۰ امروز (هشتم تیر) مردم شهرستان گیلانغرب همچون سایر مردم کشورمان در حال حضور در شعب اخذ رأی هستند تا آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه در این شهرستان در مجموع حدود ۴۲ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، خاطرنشان کرد: هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک‌تر خواهیم شد، میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی افزایش پیدا خواهد کرد.

نظری با بیان اینکه ۸۵ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرا مردم این شهرستان تدارک دیده شده است، عنوان کرد: از این تعداد ۴۸ شعبه شهری، ۲۴ شعبه در شهر گیلانغرب و ۲۴ شعبه در شهر گواور و ۳۷ شعبه نیز روستایی است.

وی ادامه داد: تعرفه به اندازه کافی در همه شعب اخذ رأی توزیع شده است و از این نظر کمبودی در شهرستان وجود ندارد.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود مردم این شهرستان مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند، گفت: مردم گیلانغرب همواره در انتخابات پیشتاز حضور در پای صندوق‌های رأی بوده‌اند و آمار مشارکت این شهرستان بالا بوده است.

نظر شما