شناسهٔ خبر: 67143990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آغاز به کار دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل

دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دقایقی پیش در تالار مرکزی رشت آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، دومین کنگره ملی منییر تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به مدت دو روز (بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم خرداد) در تالار مرکزی شهر رشت همراه با کارگاه‌های جانبی، سمعک شناسی، رجیستری بیماری‌ها و تست‌های بالینی و پاراکلینیک سرگیجه آغاز به کار کرد.

تشخیصی رادیولوژی، رادیولوژی در اختلالات شنوایی و تعادل، ژنتیک و ژن تراپی در اختلالات شنوایی و تعادل، بیماری‌های داخلی، نورولوژی و اختلالت شنوایی و تعادل، جراحی‌های نوین سمعک‌های کاشتنی، ابزارهای کاشتنی وستیبولر، سل تراپی و افق‌های نوین درمانی، سالمندی و اختلالات شنوایی و تعادل، بازتوانی ها در اختلالات شنوایی و وستیبولر و تازه‌های بیماری منییر و رجیستری ملی منییر از محورهای دومین کنگره ملی تازه‌های اختلالات شنوایی و تعادل است.

۳۰۰ نفر از متخصصان گوش، حلق و بینی و پزشکان و دانشجویان علاقه‌مند در دومین کنگره ملی منییر ایران شرکت کرده و ۸۵ چکیده مقالات به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

نظر شما