شناسهٔ خبر: 67143369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توقیف کانتینر قاچاق در استان هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف کانتینر حامل لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال دراستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تریلر کشنده حامل کانتینر مشکوک و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن ، انواع لوازم یدکی خودرو های سنگین شامل یک هزار و 500 کارتن کاور کلاچ و 700 کارتن دیسک کلاچ در مجموع دو هزار و 200عدد لوازم یدکی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش قیمت محموله کشف را شده بنا بر نظر کارشناسان اقتصادی 220 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل،دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف 196 کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 196 کیلو تریاک در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

جاویدان درتشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد دراجرای طرح تشدید مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از قصد جابجایی یک محموله موادمخدر با یک دستگاه خودرو به مقصد شهرستان داراب مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع با تشکیل تیمی به محل اعزام و پس از گشت‌زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در مسیر فرعی روستای دهستان به سمت داراب به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، گفت: پس از تعقیب و گریز طولانی و در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن مقدار 196 کیلو مواد مخدر نوع تریاک در بسته‌های مختلف کشف و ضبط شد.

جاودان با بیان این که در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت لحظه‌ای و شبانه روز در دستور کار پلیس قرار دارد لازم است، عموم مردم فهیم و قدرشناس استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/864/

نظر شما