شناسهٔ خبر: 67126969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی هرمزگان:

سوداگر مرگ با ۱۹۶ کیلو تریاک دستگیر شد

بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۹۶ کیلو تریاک در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از قصد جا به جایی یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودرو به مقصد شهرستان داراب مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی موضوع با تشکیل تیمی به محل اعزام و پس از گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در مسیر فرعی روستای دهستان به سمت داراب به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده و با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از تعقیب و گریز طولانی و در یک عملیات ضربتی پلیسی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹۶ کیلو مواد مخدر نوع تریاک در بسته‌های مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت لحظه‌ای و شبانه روز در دستور کار پلیس قرار دارد لازم است عموم مردم فهیم و قدر شناس استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نظر شما