شناسهٔ خبر: 67140060 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

توسعه ۱۸۰۰۰ مترمربعی پروژه پارکرود در حال انجام است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بیش از ۳۵۰ اصله درخت شامل گونه‌های چنار، سدروس، توت مجنون و ۳هزار بوته درختچه زینتی و شاخص در پروژه پارکرود درحال کاشت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در بازدید از روند احداث فاز دوم پروژه پاکرود که باحضور مهرداد کیانی شهردار کرج و حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج انجام شد، اظهار کرد: عملیات احداث توسعه فضای سبز این پروژه به مساحت ۱۸هزار متر مربع در حال انجام است.


وی افزود: بیش از ۳۵۰ اصله درخت شامل گونه‌های چنار، سدروس، توت مجنون و ۳هزار بوته درختچه زینتی و شاخص در این پروژه درحال کاشت است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: با توجه به شرایط بحران آب در سطح کشور، روش آبیاری این درختان از طریق سیستم قطره‌ای به طوری مدیریت خواهد شد که صرفه‌جویی در مصرف آب بر اساس نیاز آبی درختان انجام شود.


عاقلی به تلاش‌های بی‌وقفه عمرانی و فضای سبز از اسفند ۱۴۰۰ در این پروژه اشاره کرد و گفت: ایجاد مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، محل اسکان و مناسب‌سازی و نصب مبلمان و روشنایی با هدف ارائه خدمات گردشگری و تفریحی، بخشی از اقدامات صورت گرفته در فاز اول این پروژه است.


منتشر شده در تاریخ ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳

نظر شما