شناسهٔ خبر: 67139896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصویب طرح تفکیکی فاز دوم نهضت ملی مسکن کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از تصویب طرح تفکیکی فاز دوم نهضت ملی مسکن کاشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهران زینلیان با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون ماده پنج ویژه شهرستان کاشان، اظهار داشت: جلسات متعددی نیز در مرکز استان ویژه کاشان برگزار شده و در آخرین جلسه بیش از ۲۰ مصوبه ویژه کاشان، قمصر و مشکات به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه عمده مصوبات مربوط به کاشان بود، افزود: این مصوبات در حوزه گردشگری، زیرساختی مثل جاده، راه و مباحث درمانی به تصویب رسید و امیدواریم با این مصوبات گره‌ای از مشکلات مردم کاشان باز شود.

معاون استاندار اصفهان ضمن اشاره به حضور مدیران مربوطه در کمیسیون ماده پنج و مدیران شهرستان کاشان در این جلسه ابراز داشت: گردشگری یکی از محور‌های اصلی توسعه استان اصفهان و شهرستان کاشان است.

وی گفت: مسائل زیرساختی نظیر تامین پارکینگ برای شهر‌های مختلف، موضوعات مختلف حوزه راه نیز از جمله مصوبات بود و از دیگر مصوبه‌ها در حوزه مولدسازی بوده که با تغییر کاربری برخی از موارد به موارد با کاربرد بیشتر این مهم محقق شد.

زینلیان با بیان اینکه کمیسیون ماده پنج هر هفته در شهر اصفهان برای ۱۱۴ شهر استان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: قطعا بررسی طرح‌ها و بازدید از پروژه‌های مطرح شده در این جلسه مفید و موثر است و به رفع دغدغه‌های شهروندان می‌انجامد.

مجتبی آراسته نیز اظهار داشت: در کمیسیون ماده پنج شهرستان کاشان با حضور معاون امور هماهنگی استانداری استان اصفهان و فرماندار ویژه کاشان موافقت با طرح تفکیکی ۴۰.۵ هکتاری فاز دوم تامین زمین نهضت ملی کاشان به تصویب رسید.

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشات در بیان جزئیات این مصوبه افزود: این پروژه واقع در میدان حضرت زینب پشت دانشگاه کاشان با آورده سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و سرانه‌های طرح و کاربری‌های مربوطه شهری در قالب بلوک‌های پنج طبقه است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما