شناسهٔ خبر: 67138164 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

دستگیر عاملان تیراندازی به طلافروشی در تالش گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این تیراندازی خسارت جانی نداشته و ماموران موفق به شناسایی و دستگیری هر دو متهم این پرونده شدند گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

صاحب‌خبر -

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان تیراندازی با اسلحه شکاری به یک واحد صنفی در شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان, سردار حسین حسن پور سه شنبه شب اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تخریب ویترین یک واحد صنفی طلافروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر از ضاربین با سلاح شکاری اقدام به شلیک ۲ تیر به سمت شیشه واحد صنفی کرده و بلافاصله با یک دستگاه خودروی پژو از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این تیراندازی خسارت جانی نداشته و ماموران موفق به شناسایی و دستگیری هر دو متهم این پرونده شدند افزود: از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سردار حسن پور علت و انگیزه ضاربین را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شهروندان با خویشتنداری فرو بردن خشم می‌توانند از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما