شناسهٔ خبر: 67136492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خرمدشت افتتاح شد

در مراسمی با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امشب -سه‌شنبه بیست‌ودوم خرداد- در مراسمی با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، عباس بیگدلی نماینده مردم تاکستان در مجلس، سیدجمال‌الدین حسینی فرماندار تاکستان و رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان به بهره‌برداری رسید.

رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در حاشیه افتتاح این تصفیه‌خانه اظهار کرد: مدول نخست این تصفیه‌خانه با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد ریالی و در طول حدود ۲ سال ساخته شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی ظرفیت ورودی پساب به این تصفیه‌خانه را یک‌هزار متر مکعب در روز عنوان کرد و گفت: سامانه تصفیه پساب در این تصفیه از هر دو نوع هواری و بی‌هوازی و این تصفیه‌خانه در ۲ مرحله تهیه مصالح و ساخت مدول احداث شده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه قابلیت توسعه در مدول‌های دیگری دارد، تصریح کرد: با این حال به خاطر حجم پساب ورودی به این تصفیه‌خانه در حال حاضر به‌کارگیری مدول و فاز نخست این تصفیه‌خانه برای تصفیه پساب صنعتی شهرک خرمدشت کفایت می‌کند.

نظر شما