شناسهٔ خبر: 67135030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری رزمایش یگان‌های رزمی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان

رزمایش یگان‌های رزمی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با هدف افزایش سطح آمادگی دفاعی یگان‌های رزمی در برابر تهدیدات دشمن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رزمایش یگان‌های رزمی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با هدف افزایش سطح آمادگی دفاعی یگان‌های رزمی در پادگان بدر آباد خرم آباد برگزار شد.
در این رزمایش تاکتیکی، توانایی و تاب و توان نظامی و انتظامی یگان‌های رزمی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان به صورت عملیاتی به نمایش گذاشته شد.
 سرهنگ رسولی زاده سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان گفت: این رزمایش در سه مرحله اجرا خواهد شد که دو مرحله آن مخصوص نیرو‌های مسلح و یک بخش هم با تعامل استانداری و نیرو‌های مسلح برگزار خواهد شد.
 در حاشیه این رزمایش نمایشگاهی از دستاورد‌ها و توانمندی‌های جنگ نوین قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان به نمایش گذاشته شد.
 همچنین یگان‌های رزم قرار گاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان آمادگی خود را برای مقابله با جنگ‌های مختلف به ویژه پدافند غیر عامل به نمایش گذاشتند.

<div id="video-display-embed-code_11206945"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257434/11206945?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما