شناسهٔ خبر: 67339014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انرژی قالیباف:

رای به قالیباف انتخاب شایسته ترین فرد برای آینده کشور است

دزفول- ایرنا- رییس ستاد انرژی قالیباف گفت: رای به قالیباف انتخاب شایسته ترین فرد برای اداره چهار سال آینده کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فریدون حسنوند یکشنبه شب در اجتماع هواداران قالیباف در اندیمشک، قالیباف را فرزند خدوم ملت ایران دانست و گفت: امروز صحنه رقابت صحنه امتحان و آزمایش و رای به زندگی بهتر، ‌سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از دغدغه، نگرانی و نارضایتی مردم پیرامون مسایل اقتصادی و معیشت است و امروز روز انتخاب فردی است که با سابقه، ‌تجربه و تخصص بتواند این مسایل را حل کند.

رییس ستاد انرژی قالیباف، با بیان اینکه تجمع امروز اجتماعی برای چهار سال آینده کشور است، اظهارکرد: مسایل کنونی با انتقاد صرف، حل نمی‌شود بلکه نیاز به مردانی با همت بلند و در میدان دارد.

وی افزود: انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری می‌تواند گام بلندی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و گره گشایی از مسایل باشد.

رای به قالیباف انتخاب شایسته ترین فرد برای آینده کشور است

قالیباف نماد ما می‌توانیم ملت ایران است

حسنوند با بیان اینکه قالیباف ۴۵ سال سابقه مدیریت جهادی در سطح کلان کشور دارد، گفت: رای به قالیباف انتخاب شایسته ترین فرد برای اداره چهار سال آینده کشور است.

وی افزود: قالیباف کسی است که در دوران جوانی و در سن ۲۰ سالگی فرمانده لشکر بوده و در دفاع از ایران اسلامی جان خود را در طبق اخلاص قرار داده است.

رییس ستاد انرژی قالیباف با بیان اینکه این نامزد انتخابات، نماد ما می‌توانیم ملت ایران است، اظهار کرد: قالیباف در مسوولیت‌های مختلف کشوری اقتدار و سازندگی ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: قالیباف در دوران تحریم و همکاری نکردن دولت‌ها، تحول عظیمی در شهر تهران رقم زد و این نشان داد که توان تحول در کشور را نیز دارد.

حسنوند گفت: کارنامه درخشان مدیریتی قالیباف، نشان داد هم در قوه مقننه و هم در اجرا فردی شایسته،‌ توانمند، تحول گرا و با برنامه است.

رای به قالیباف انتخاب شایسته ترین فرد برای آینده کشور است

قالیباف سه شنبه به خوزستان می‌آید

رییس ستاد انرژی قالیباف، گفت: قالیباف سه شنبه هفته جاری پس از آخرین مناظره تلویزیونی میهمان مردم ولایتمدار و بابصیرت خوزستان خواهد بود.

وی افزود: وحدت همه اقشار و طوایف شهرستان با بصیرت اندیمشک در انتخابات ریاست جمهوری و رای به قالیباف باید خود نمایی کند.

حسنوند اظهارکرد: اندیمشک با تنوع قومی در کنار قالیباف است و هر خانه و کوچه این شهرستان ستادی برای قالیباف است.

وی با اشاره به سابقه دوستی و همکاری خود با تمام ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قالیباف از میان نامزدهای ریاست جمهوری،‌ تنها نامزد توانمند، قدرتمند و با برنامه است که توان گره گشایی از مسایل را دارد.

رییس ستاد انرژی قالیباف، بابیان اینکه قالیباف خوزستان را می‌شناسد و با مسایل کشور آشنا است، ادامه داد: قالیباف ضمن تسلط بر آداب دیپلماسی،‌ مذاکره کننده‌ای قوی است که می‌تواند در مذاکرات سیاسی در بی اثر کردن تحریم‌ها نیز گام‌های مهمی بردارد.

وی قالیباف را همرزم شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: قالیباف می‌تواند محور وحدت تمام جریان‌های کشور و نقطه اعتماد مردم باشد.

حسنوند گفت: قالیباف با اجتناب از ورود به دعواهای لفظی برخی نامزدها در مناظره‌ها، اخلاق مداری خود را ثابت کرد.

وی افزود: مشکل کنونی کشور نداشتن قانون نیست بلکه اجرا نکردن قوانین است و قالیباف به میدان آمده است تا قوانین اجرا نشده و مسایل بر زمین مانده را برطرف کند.

وی ادامه داد: گزینه نهایی جریان انقلاب به طور قطع کسی جز قالیباف نخواهد بود و ‌قالیباف در صحنه رقابت تا آخر باقی خواهد ماند.

رای به قالیباف انتخاب شایسته ترین فرد برای آینده کشور است

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم از پنجشنبه دهم خرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۴ خرداد به اتمام رسید. در مدت این پنج روز ۸۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند که در نهایت صلاحیت ۶ نفر برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شد.

براساس ماده ۶۶ قانون انتخابات، فعالیت انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به طور رسمی از تاریخ اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ هفتم تیرماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما