شناسهٔ خبر: 18903172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار نظامیان لشگر 84 پیاده لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده و جمعی از نظامیان لشکر 84 پیاده لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مرکز لرستان؛ نماینده ولی فقیه  در لرستان با گرامیداشت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نام گذاری این روز توسط حضرت امام خمینی (ره) نشان از جایگاه و اهمیت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی با بیان اینکه ارتش، اولین نهادی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد خشم دشمنان و منافقان قرار گرفت افزود: گروههای زیادی قصد انحلال ارتش را داشتند که با بصیرت، درایت و هوشیاری امام راحل و فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری 29 فروردین، توطئه های دشمنان نقش برآب شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حمایت امام راحل و مقام معظم رهبری از ارتش گفت: ارتش از پشتوانه مردمی برخوردار است و امروزه مظهر اقتدار، امنیت، حافظ انقلاب اسلامی و حامی ملت و مطیع رهبری است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با بیان اینکه امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر هم زننده تمام توطئه های دشمنان نظام اسلامی است گفت: آمریکا، انگلیس و برخی از کشورهای عربی به دنبال شیطنت در منطقه هستند که باید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مجهز به سلاح ایمان، تقوا و ولایت پذیری باشند.
 وی همچنین به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: انتخابات میدان آزمایش، مظهر مردم سالاری و نمایش قدرت و همبستگی ملت ایران است.


نظر شما