شناسهٔ خبر: 67132026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویزیت رایگان بیش از ۲ هزار بیمار نیازمند در روستاهای بهار

رئیس جمعیت هلال احمر بهار از ویزیت رایگان ۲ هزار و ۶۰۰ بیمار نیازمند روستاهای محروم بهار از سوی کاروان سلامت در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

ویزیت رایگان بیش از ۲ هزار بیمار نیازمند در روستاهای بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سجاد پورعرب گفت: در سال گذشته خدمات ارزنده‌ای در زمینه ویزیت و درمان رایگان بیماران روستاهای محروم شهرستان بهار در قالب طرح اردوهای جهادی کاروان سلامت از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشکده دندانپزشکی، کانون امام خمینی بیمارستان بعثت، دانشکده دندانپزشکی، جمعیت هلال احمر شهرستان بهار و کانون الزهرا بیمارستان فاطمیه ارائه شده است.

او افزود: در سال گذشته در همین زمینه ۳۵۲ ویزیت رایگان دندانپزشکی در سطح روستاهای محروم این شهرستان از سوی کاروان سلامت انجام شده است.

پورعرب تأکید کرد: ۳۶۰ نفر ویزیت و درمان در بخش‌های فوق تخصص ریه و متابولیسم، ویزیت و درمان فوق تخصص غدد ۲۸۰ نفر، ویزیت و درمان توانبخشی و ارتوپد ۳۲۰ نفر، متخصص داخلی ۱۸۰ نفر، متخصص نورولوژی ۴۸۰ نفر، متخصص گوش و حلق و بینی ۲۴۰ نفر و متخصص زنان و جراحی زنان ۳۹۰ نفر از جمله خدمات ارائه شده در سطح روستاهای کم برخوردار و محروم این شهرستان در قالب اردوی کاروان سلامت بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بهار تأکید کرد: انجام خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه و ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی و افزایش سلامت روستاییان و کم‌کردن هزینه‌های درمانی با توجه‌ به در دسترس نبودن پزشکان متخصص در این مناطق را از جمله اهداف راه‌اندازی کاروان‌های سلامت می‌توان برشمرد.

نظر شما