شناسهٔ خبر: 67086636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در استان همدان؛

افزایش ۴۵ درصدی تعداد پایگاه های هلال احمر

تعداد پایگاه های امداد و نجات استان با ساخت و راه اندازی ۶ پایگاه جدید در یک سال گذشته تاکنون ۴۵ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

افزایش ۴۵ درصدی تعداد پایگاه های هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: این پایگاه ها در جاده های قهاوند - مرادبلاغی، اسدآباد - کنگاور، تویسرکان - گنجنامه، نهاوند - نورآباد، تویسرکان - کنگاور قرار دارد همچنین در مجتمع خدماتی رفاهی پارس واقع در اتوبان همدان - ساوه یک پایگاه امداد جاده ای کانکسی اضافه شد.

علی سنجربگی با بیان اینکه هم اینک ۱۸ پایگاه در استان فعال است گفت: ۷۸۶ عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر سال گذشته در همدان انجام شد که هشت هزار و ۹۴۹ نفر از این خدمات بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان تأکید کرد: تجهیز و نونوار کردن ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر با توزیع خودروهای خریداری شده در حال انجام است.

او تصریح کرد: در حوزه آموزش ۲ هزار و ۴۸ دوره حضوری برای ۱۰۷ هزار نفر برگزار و یک هزار و ۲۷۹ محتوای آموزشی تولید و در فضای مجازی منتشر شد که ۳۲۷ هزار نفر از این محتواها بهره مند شدند.

این مسئول گفت: بر اساس تشکیلات مصوب سازمان امداد و نجات در هر استان باید یک تیم «واکنش سریع» فعال و مستقر شود که در همدان سال گذشته ۱۰ تیم یعنی برای هر شهرستان یک تیم تشکیل شد که ۲۴ ساعته در حال آماده باش هستند.

نظر شما