شناسهٔ خبر: 67128530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ویزیت رایگان بیش از ۲۶۰۰ بیمار نیازمند در روستاهای بهار

شهره اکبری

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از ویزیت رایگان بیش از ۲۶۰۰ بیمار نیازمند روستاهای محروم بهار توسط کاروان سلامت طی سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

سجاد پورعرب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته خدمات ارزنده‌ای در زمینه ویزیت و درمان رایگان بیماران روستاهای محروم سطح شهرستان بهار در قالب طرح اردوهای جهادی کاروان سلامت توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی (کانون امام حسن مجتبی ) با همکاری دانشکده دندانپزشکی، کانون امام خمینی بیمارستان بعثت، دانشکده دندانپزشکی، جمعیت هلال احمر شهرستان بهار و کانون الزهرا بیمارستان فاطمیه ارائه شده است.

وی افزود: در سال گذشته در همین رابطه ۳۵۲ ویزیت رایگان دندانپزشکی در سطح روستاهای محروم این شهرستان توسط کاروان سلامت انجام شده است.

پور عرب ادامه داد: ۳۶۰ نفر ویزیت و درمان در بخش‌های فوق تخصص ریه و متابولیسم، ویزیت و درمان فوق تخصص غدد ۲۸۰ نفر، ویزیت و درمان توانبخشی و ارتوپد ۳۲۰ نفر، متخصص داخلی ۱۸۰ نفر، متخصص نورولوژی ۴۸۰ نفر، متخصص گوش و حلق و بینی ۲۴۰ نفر و متخصص زنان و جراحی زنان ۳۹۰ نفر از جمله خدمات ارائه شده در سطح روستاهای کم برخوردار و محروم این شهرستان در قالب اردوی کاروان سلامت بوده است.

وی یادآور شد: انجام خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه و ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی و افزایش سلامت روستاییان و کم‌کردن هزینه‌های درمانی با توجه‌ به در دسترس نبودن پزشکان متخصص در این مناطق را از جمله اهداف راه‌اندازی کاروان‌های سلامت می‌توان برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما