شناسهٔ خبر: 67129492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان:

۴۶۷شعبه اخذ رای در کرمان معین شده است

کرمان- رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: تعداد ۴۶۷شعبه اخذ رای در شهرستان معین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی صبح سه شنبه در سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت اظهار داشت: با توجه به حادثه‌ی ناگوار شهادت رئیس جمهور فقید، مطابق قانون اساسی، تا روز برگزاری انتخابات فرصت زیادی نداریم.

وی افزود: اما جای امیدواری است که با همدلی، همراهی و پشتکار اعضای ستاد، عزم جدی در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به وجود آمده است.

بابایی بیان کرد: تعداد ۴۶۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان معین شده است که از این تعداد ۳۰۸ شعبه در شهر کرمان مستقر خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: به جهت آمادگی بیشتر، مرخصی کلیه مدیران ادارات از اول تیرماه تا پس از انتخابات لغو شده است.

بابایی تصریح کرد: اعضای ستاد ضمن شناسایی و رفع معایب و نواقص انتخابات مجلس شورای اسلامی، به دنبال افزایش کیفیت کار، تأمین رفاه و آسایش مردم و مجریان انتخابات هستند.

فرماندار کرمان ادامه داد: آماده سازی اقلام و ملزومات انتخابات، آموزش عوامل اجرایی و بازرسان، مستند سازی و … از جمله اقدامات اصلی پیش روی ستاد مذکور است.

بابایی با اشاره به قرار گرفتن انتخابات ریاست جمهوری در یکی از گرم‌ترین روزهای سال گفت: هماهنگی لازم با ادارات آب، برق و مخابرات جهت تأمین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز شعب انجام شده است.

نظر شما