شناسهٔ خبر: 67322084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

انتخابات از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی است

امام جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب حضور حداکثری، همگانی و آگاهانه را عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این مرز و بوم دانست و گفت: یکی از مصادیق آن حضور ملت ایران در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی شب گذشته _شنبه دوم تیر _ در جمع انتخاباتی کارکنان پایور پایگاه هوانیروز کرمانشاه که در سالن همایش این پایگاه برگزار شد، اظهار کرد: همه پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم آگاه، همیشه در صحنه، شجاع و با بصیرت به دست آمده است.

وی با اشاره به نمونه‌هایی از پشتیبانی‌های مردم از انقلاب اسلامی، افزود: یکی از مصادیق آن حضور و شرکت ملت ایران در انتخابات است.

امام جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو، ادامه داد: انتخابات نماد بارز مردم‌سالاری و جمهوریت است و همه تلاش دشمن، جدا کردن مردم از حاکمیت و کم رنگ کردن انتخابات در کشور است.

حجت‌الاسلام موسوی حضور حداکثری، همگانی و آگاهانه را عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این مرز و بوم دانست.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: مردم روز جمعه هفته جاری با حضور گسترده در این انتخابات بار دیگر ولایتمداری و ولایت‌محوری خود را به رخ استکبار جهانی خواهند کشید و همه نقشه‌های آن‌ها را برای مشارکت حداقلی با شکست مواجه خواهند کرد.

نظر شما