شناسهٔ خبر: 67128535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مبارزه با مواد مخدر در سایه همکاری خانواده‌ها تحقق می‌یابد

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه تمام امکانات استان در راه مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، گفت: مبارزه با این پدیده در سایه همکاری خانواده‌ها تحقق می‌یابد.

صاحب‌خبر -

غلامعلی حیدری ۲۲ خردادماه در نخستین یادواره شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه شهدا بالاترین سرمایه زندگی خود یعنی جانشان را در راه صیانت و پاسداری از جامعه و میهن ایثار کردند، اظهار کرد: راه شهدای والامقام با کار فرهنگی تداوم می‌یابد و شهدای پلیس مبارزه با مواد مخدر با سوداگران مرگ مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور پیوسته دغدغه خدمت به مردم را داشت، ادامه داد: یکی از خدمات ایشان احیا و فعال‌سازی دوباره شوراهای راکد از جمله شورای عالی مبارزه با مواد مخدر، شورای محیط زیست و شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که با احساس مسئولیت وافر این مجموعه‌ها را دیگر بار فعال کرد تا برکات آن به همه کشور برسد.

حیدری بیان کرد: یکی از برکات شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که بعد از سال‌ها، روز چهارمحال و بختیاری یعنی ۲۰ بهمن‌ماه وارد تقویم کشور شد. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شورای عالی مبارزه با مواد مخدر نیز از سوی آیت‌الله رئیسی فعال شد و مصوبات و تصمیمات مهمی در راستای مبارزه با این پدیده خانمان‌سوز داشت، افزود: یادواره «شهدای مدافع جان» برای نخستین بار در کشور، برای پاسداشت خانواده‌های شهداست که عزیزان خود را در راه صیانت از نوجوانان و جوانان و جامعه و خانواده‌ها فدا کردند، این یادواره همچنین پاسداشت جوانانی است که پروانه‌وار جان خود را فدا کردند تا نور و روشنایی بماند.

حیدری بیان کرد: این جوانان هوشمند و شهدای والامقام پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری آگاهانه این راه را انتخاب کردند زیرا مبارزه با مواد مخدر به معنی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است. 

وی با اشاره به اینکه ۲۷ شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر استان درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، تصریح کرد: ما از روح پرفتوح شهدا برای تداوم راه آنان و ادامه مبارزه با مواد مخدر مدد می‌گیریم؛ همه ما با این شهدا پیمان می‌بندیم که با کار فرهنگی و جهاد تبیین، خدمت‌رسانی به مردم را ادامه دهیم.

حیدری با تأکید بر اینکه تمام امکانات استان در راه مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، اظهار کرد: مبارزه با این پدیده در سایه همکاری خانواده‌ها تحقق می‌یابد و اگر کسی مواد نخرد طبعاً سوداگران و قاچاقچیان نیز مجالی نخواهند یافت و لذا همه ما باید این پدیده را تقبیح کنیم.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پایان گفت: مبارزه با مواد مخدر با فرهنگ‌سازی در بین نوجوانان و جوانان اتفاق می‌افتد که این مهم در سایه پیمان با شهدای والامقام تحقق می‌یابد.

تجلیل از خانواده‌های ۲۷ شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری و رونمایی از اثر موسیقایی «خشت بهشت» یادبود رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت با حمایت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

انتهای پیام

نظر شما