شناسهٔ خبر: 67839574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه هرمز:

دولت و مجلس در گزینش وزرا توصیه‌های رهبری را مدنظر قرار دهند

بندرعباس- امام جمعه هرمز انتخاب وزرا را نخستین آزمون دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم دانست و گفت: دولت و مجلس در گزینش وزرا توصیه‌های مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جزیره هرمز ضمن دعوت از مردم برای رعایت تقوا اظهار کرد: پایگاه نماز جمعه مرکزی برای تداوم جریان هدایت جامعه اسلامی است که مردم را نسبت به حقایق مطلع و آگاه می‌کند.

وی افزود: برگزاری هفتگی نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی ملت ایران و نفس قدسی امام خمینی (ره) است.

امام جمعه هرمز در بخش دیگری از سخنانش راز ماندگاری حماسه حسینی را اهتمام امام سجاد علیه السلام به جهاد تبیین دانست و گفت: همه باید این ابتکار را در دستور کار خود قرار دهیم.

رستاخیز معرفی کابینه و رأی اعتماد به آن‌ها را نخستین آزمون مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم معرفی کرد و بیان کرد: دولت و مجلس بایستی در گزینش وزرا به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.

وی ادامه داد: لازم است برای انتخاب کابینه‌ای قوی تعلقات سیاسی کنار گذاشته شود و منافع ملی بر منافع حزبی و جناحی مقدم شمرده شود.

امام جمعه هرمز در پایان با اشاره به چالش آفرینی یمنی‌ها برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی روز به روز در حال ناامن‌تر شدن است و همین امر منجر به شکل گیری مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی شده است.

نظر شما