شناسهٔ خبر: 67127386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توقیف یدک‌کش حامل ۷ دستگاه بیل مکانیکی و ۲ ژنراتور قاچاق

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: یک فروند یدک‌کش و بار حامل شامل هفت دستگاه بیل مکانیکی به همراه دو دستگاه ژنراتور نیروگاهی توربین گازی قاچاق در آبراه اروند توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از مرزبانی خوزستان، سردار لطفعلی پاکباز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و کنترل نوار مرزی، مأموران گشت ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان، روز گذشته هنگام گشت‌زنی به یک فروند شناور یدک‌کش بار حامل تعدادی بیل مکانیکی که از مسیر دهانه اروندرود به سمت اسکله خسروآباد آبادان در حرکت بوده مظنون شدند.

وی افزود: مأموران گشت ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان با رعایت جوانب احتیاطی و امنیتی، شناور یدک کش را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان ادامه داد: مأموران در بازرسی از شناور توقیف شده هفت دستگاه خودروهای سنگین راه سازی از نوع بیل مکانیکی به همراه دو دستگاه ژنراتور نیروگاهی توربین گازی قاچاق را کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری هشت متهم گفت: کارشناسان، ارزش ریالی خودروهای راه سازی و ژنراتورهای نیروگاهی کشف شده را یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که برای سیر مراحل قانونی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

نظر شما