شناسهٔ خبر: 67125411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفت دستگاه بیل مکانیکی قاچاق در اروندرود توقیف شد

آبادان - ایرنا - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند یدک کش و بار حامل شامل هفت دستگاه بیل مکانیکی به همراه ۲ دستگاه ژنراتور نیروگاهی توربین گازی قاچاق در آبراه اروند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار لطفعلی پاکباز روز سه‌شنبه گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و کنترل نوار مرزی، ماموران گشت ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان، روز گذشته هنگام گشت‌زنی به یک فروند شناور یدک کش بار حامل تعدادی بیل مکانیکی که از مسیر دهانه اروندرود به سمت اسکله خسروآباد آبادان در حرکت بوده مظنون شدند.

وی افزود: ماموران گشت ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی آبادان با رعایت جوانب احتیاطی و امنیتی، شناور یدک کش را جهت بررسی بیشتر توقیف کردند.

سردار پاکباز ادامه داد: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده هفت دستگاه خودروهای سنگین راه سازی از نوع بیل مکانیکی به همراه ۲ دستگاه ژنراتور نیروگاهی توربین گازی قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری هشت متهم در این رابطه اظهار کرد: کارشناسان، ارزش ریالی خودروهای راه سازی و ژنراتورهای نیروگاهی کشف شده را یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

نظر شما