شناسهٔ خبر: 67124557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات اعلام کرد

از تعیین ۴۶۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان تا لغو مرخصی مدیران

فاطمه افضلی

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: به جهت آمادگی بیشتر، مرخصی همه مدیران ادارات از اول تیرماه تا پس از انتخابات لغو شده است.

صاحب‌خبر -

علی بابایی ۲۲ خرداد ماه در سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمان با اشاره به اینکه تا روز برگزاری انتخابات فرصت زیادی نداریم، اظهار کرد: جای امیدواری است که با همدلی، همراهی و پشتکار اعضای ستاد، عزم جدی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به وجود آمده است.

 وی افزود: تعداد ۴۶۷ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمان معین شده که از این تعداد ۳۰۸ شعبه در شهر کرمان و ۵۰ شعبه در بخش مرکزی مستقر خواهد شد.

 بابایی تصریح کرد: اعضای ستاد انتخابات ضمن شناسایی و رفع معایب و نواقص انتخابات مجلس، به دنبال افزایش کیفیت کار، تامین رفاه و آسایش مردم و مجریان انتخابات هستند.

 فرماندار کرمان ادامه داد: آماده‌سازی اقلام و ملزومات انتخابات ،آموزش عوامل اجرایی و بازرسان ، مستندسازی و ... از جمله اقدامات اصلی پیش روی ستاد انتخابات است.

وی با اشاره به قرار گرفتن انتخابات ریاست جمهوری در یکی از گرمترین روزهای سال گفت: هماهنگی لازم با ادارات آب، برق و مخابرات برای تامین امکانات و زیرساخت‌های موردنیاز شعب صورت گرفته و به جهت آمادگی بیشتر، مرخصی همه مدیران ادارات از اول تیرماه تا پس از انتخابات لغو شده است.

انتهای پیام

نظر شما