شناسهٔ خبر: 67553839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر اصفهان:

قیمت‌گذاری پویای خدمات شهرداری اصفهان با هدف توزیع عادلانه امکانات / یک دست صدا ندارد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از ارائه ایده قیمت‌گذاری پویای خدمات شهرداری اصفهان با هدف توزیع عادلانه امکانات شهرداری و ایجاد امکان بهره‌مندی همگان از امکانات مذکور، ارتقای بهره‌وری و جبران هزینه‌های انباشته مراکز و امکانات به خصوص در حوزه‌های حمل‌ونقل و گردشگری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در نطق میان‌دستور صدوچهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: اقتدار ساختاری و کم‌نظیر جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری بیش از قبل مشخص شد؛ تنها چند هفته پس از شهادت رئیس‌جمهور همه سلایق سیاسی ذیل سایه امنیت و سلامت با هم رقابت کردند و رئیس‌جمهور با مشارکت نسبی مردم انتخاب شد که این اقدام بار دیگر مهر تأییدی بر مقبولیت نظام بود.

وی افزود: البته کاهش رأی در انتخابات این دوره باید مورد بررسی و مداقه همه نخبگان قرار گیرد و هر کدام از ما در هر نقطه‌ای که مسئولیت داریم در بهبود اعتماد عمومی وظیفه داشته و داریم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این حرکت تاریخی همچون همیشه مدیون نقش‌آفرینی مردم و هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که مردم عزیز و نجیب ایران فرصت اصلاح رویه‌ها و تغییر در نظام اداره کشور را مجدد فراهم آوردند و مسئولان عالی باید این فرصت را مغتنم شمارند تا پیامد آن ارتقای همدلی و همکاری در سطوح گوناگون سیاسی و اجتماعی باشد.

وی افزود: من به نوبه خود از روز اولی که روی صندلی شورای اسلامی شهر به عنوان خادم مردم نشسته‌ام، گسست اجتماعی را به عنوان ابرچالش محوری جامعه امروز دانستم که یکی از پیامدهای آن کاهش مشارکت است و نشان از بی‌تفاوتی‌های سازمانی و اجتماعی دارد.

نباتی‌نژاد تأکید کرد: در همین جا از همکاران خود در مدیریت شهری، مجدد استدعا می‌کنم طرح‌ها و پروژه‌های نرمی که در طول این سه سال توجه حقیر و مرکز پژوهش‌ها در ذیل گفتمان حکم روایی مشارکت مبنا مطرح شده است را طرح و پروژه خود بدانند، زیرا یک دست صدا ندارد.

وی گفت: به عنوان فردی که در طول انتخابات ریاست‌جمهوری برای عزیز دیگری تلاش کردم و تقدیر بر انتخاب عزیز دیگری بود، عرض تبریک به رئیس‌جمهور منتخب دارم و از صمیم قلب آرزوی توفیق و خدمت‌گزاری برای دکتر پزشکیان می‌کنم و توصیه رهبری عزیز را در بهره‌مندی از ظرفیت‌های اشاره شده در متن بیانیه معظم‌له خدمت جناب ایشان معروض می‌دارم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر به‌منظور توزیع عادلانه امکانات شهرداری و ایجاد امکان بهره‌مندی همگان از امکانات مذکور ارتقای بهره‌وری و جبران هزینه‌های انباشته مراکز و امکانات به‌ویژه در حوزه‌های حمل‌ونقل و گردشگری ایده‌ای را تحت عنوان قیمت‌گذاری پویای خدمات شهرداری اصفهان مطرح کردند که پس از بررسی اولیه در کمیسیون اقتصادی از معاونت مالی اقتصادی و اداره کل درآمد شهرداری خواسته شده پیرامون آن مداقه داشته باشد و ضمن تدوین استفاده از آن را مبنای ارائه لوایح سال آتی خود قرار دهد، بنابراین از این تریبون مجدد تسریع در این اقدام مهم را از شهرداری خواستارم.

نظر شما