شناسهٔ خبر: 67948517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین سپاه روح‌الله: جهادگران در مسیر امیدآفرینی جامعه تلاش مضاعفی به کار گیرند

اراک - ایرنا - جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جهادگران بسیجی در مسیر امیدآفرینی جامعه و تقویت ایمان و پایه‌های آن تلاش مضاعفی به کار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا عسگری روز سه‌شنبه در آیین افتتاح جهادگران فاطمی ۴ استان مرکزی در کانون بسیج اراک، افزود: جهادگران فعال باید گروه‌های خاموش و کم کار را با هدایتگری خود فعال و با اقدامات جهادی دشمنان را بیش از پیش ناامید وتوطئه‌های آنها را خنثی کنند.

وی بیان کرد: توانمندی گروه‌های جهادی بیش از گفته‌ها است، و این قشر باید مردم را بیش از پیش برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه کنند.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: جهادگران در مسیر اقدامات جهادی خود باید به موضوع مهم تولید محتوا توجه جدی کنند.

سردار عسگری، با تقدیر از فعالیت اقدامات جهادی جهادگران بسیجی استان مرکزی، گفت: ۹ مردادماه سالگرد دیدار مردم استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار چارچوبی را مشخص کردند که مورد توجه ویژه است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی، با گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر محمدحسین دریس که در چند روز گذشته در مسیر خدمت به همنوعان، جان عزیز خود را تقدیم کرد، عنوان کرد: کمک به نیازمندان ارزش فراوانی دارد و معامله با خداوند است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در این آیین گفت: امیدآفرینی مهمترین مولفه جهادتبیین است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سرهنگ محمد مهجوری افزود: رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که موضوعاتی را در راستای جهاد تبیین بیان فرموده‌اند که توجه به آنها ضروری است.

وی بیان کرد: اگر فردی دچار ناامیدی شود، پوچگرا می‌شود و آسیب‌های زیادی او را تهدید می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: جهادگران باید در راستای اقدامات جهادی خود به موضوع مهم پیوست رسانه‌ای، تربیتی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: ۴۶۰ گروه جهادی در اراک فعالیت دارند که ۲۲۰ گروه آن از ۹ تا ۱۸ مردادماه جاری به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

نظر شما