شناسهٔ خبر: 67121451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

مادران شهدا الگو‌های واقعی ایثار و گذشت هستند

سردار شاهوارپور گفت: مادران شهدا الگو‌های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در پیامی درگذشت مادر شهیدان صالح نژاد را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

درگذشت مادر مومنه و پرهیزکار، ام الشهدا مرحومه مغفوره حاجیه «گوهرکاروانی» موجب تالم و تأثر فراوان گردید. مادران شهدا اسوه‌ صبر و مقاومت هستند، خواهرانی که زینب وار زیستند و در فراغ فرزندان شهیدشان بعد از سال‌ها انتظار، به دیدار آن‌ها می‌روند، الگو‌های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تاسی به سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب آسمانی شدن والده بزرگوار و مکرمه شهیدان «محمدرضا، عبدالمجید و عبدالحمید صالح نژاد»، حاجیه خانم «گوهر کاروانی» را محضرخانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بازماندگان و عموم مردم شهید پرور خوزستان و دزفول به خصوص بیت مکرم و معزز صالح نژاد و کاروانی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منّان رحمت واسعه و علو درجات برای آن فقیده سعیده و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسألت دارم.  

انتهای پیام/

 

نظر شما