شناسهٔ خبر: 67120604 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیته مینی فوتبال کشور:

برگزاری رویداد ملی جام پرچم در کردستان به جذب گردشگر کمک می‌کند

سنندج_رییس کمیته مینی فوتبال کشور گفت: برگزاری رویداد ملی جام پرچم در کردستان به جذب گردشگران و رونق این صنعت در استان کمک شایانی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کریم مقدم دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی میزبانی کردستان از رقابت‌های مینی فوتبال روستاییان کشور با عنوان جام پرچم در سنندج ضمن اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی کردستان و زبانزد بودن مهمان نوازی کردستانی‌ها اظهار داشت: تمامی هماهنگی‌ها طبق برنامه انجام شده و همه هدف ما نیز برگزاری بدون مشکل و خوب این مسابقات در کردستان است.

رئیس کمیته مینی فوتبال کشور افزود: برگزاری رویداد ملی جام پرچم در کردستان به جذب گردشگران و رونق این صنعت در استان کمک شایانی خواهد کرد و ما نیز از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

وی گفت؛ مسائل فنی و تخصصی مسابقات امروز مورد بحث قرار گرفت و امید است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی، کمیته مینی فوتبال و مدیران ورزشی کردستان شاهد برگزاری مسابقات شایسته ای در این استان باشیم.

معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد برگزاری این مسابقات به میزبانی کردستان اظهار داشت: منطقه جغرافیایی و شرایط اقلیمی کردستان در کنار پتانسیل‌های مناسب این استان می‌تواند زمینه خوبی برای میزبانی هر چه باشکوه این دوره از رقابت‌ها جام پرچم باشد.

فرزاد خاکی افزود: در اردیبهشت ماه به همراه مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان از چند زمین چمن و مکان ورزشی و خوابگاه در سنندج بازدید به عمل آورده و شرایط میزبانی کردستان را مورد ارزیابی قرار دادیم و لازم است که این بازدیدها به همراه ارزیابی این اماکن ادامه داشته باشد.

هادی کاظمی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز در ادامه این نشست تصریح کرد: ۶ زمین ویژه مینی فوتبال در سطح شهر سنندج برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده و بازدیدهای میدانی از این اماکن نیز به عمل آمده است و تمامی شرایط برای میزبانی شایسته کردستان از مسابقات جام پرچم مهیا شده است و امیدواریم شاهد برگزاری مناسبت این رویداد ملی در کردستان باشیم.

رقابت‌های قهرمانی مینی فوتبال روستاییان کشور تحت عنوان جام پرچم با هماهنگی‌های صورت گرفته و با اعلام دفتر وزارت ورزش و جوانان قرار است یکم تا ۱۸ مرداد ماه با حضور تیم‌های سراسر کشور در سنندج برگزار شود.

استان کردستان که میزبانی این رقابت‌ها را برعهده گرفته است جدا از تیم‌های راه یافته به مسابقات کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان دو سهمیه جداگانه نیز خواهد داشت.

نظر شما