شناسهٔ خبر: 67120231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کمیته مینی فوتبال کشور:

برگزاری رویداد ملی جام پرچم در کردستان کمک به رونق گردشگری است

سنندج- ایرنا- رئیس کمیته مینی فوتبال کشور گفت: برگزاری رویداد ملی جام پرچم در کردستان به جذب گردشگران و رونق این صنعت در استان کمک زیادی خواهد کرد و ما نیز از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کریم مقدم روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی میزبانی استان کردستان از رقابت های قهرمانی مینی فوتبال روستاییان کشور در سنندج اظهار کرد: تمام هماهنگی ها طبق برنامه انجام شده و همه هدف ما نیز برگزاری بدون مشکل و خوب این مسابقات در کردستان است.

وی افزود: مسائل فنی و تخصصی مسابقات امروز مورد بحث قرار گرفت و امید است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های همگانی، کمیته مینی فوتبال و مدیران ورزشی کردستان شاهد برگزاری مسابقات شایسته ای در این استان باشیم.

معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان هم در مورد برگزاری این مسابقات به میزبانی کردستان اظهار کرد: منطقه جغرافیایی و شرایط اقلیمی کردستان در کنار پتانسیل های مناسب این استان می تواند زمینه خوبی برای میزبانی هر چه باشکوه این دوره از رقابت ها جام پرچم باشد.

فرزاد خاکی یادآور شد: در اردیبهشت ماه به همراه مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان از چند زمین چمن و مکان ورزشی و خوابگاه در سنندج بازدید شد و شرایط میزبانی کردستان مورد ارزیابی قرار گرفت و لازم است که این بازدیدها به همراه ارزیابی این اماکن ادامه داشته باشد.

برگزاری رویداد ملی جام پرچم در کردستان کمک به رونق گردشگری است

️هادی کاظمی رییس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز در ادامه این نشست گفت: ۶ زمین ویژه مینی فوتبال در سطح شهر سنندج برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده و بازدیدهای میدانی از این اماکن نیز به عمل آمده است و تمامی شرایط برای میزبانی شایسته کردستان از مسابقات جام پرچم مهیا شده است.

رقابت‌های قهرمانی مینی فوتبال روستاییان کشور تحت عنوان جام پرچم با هماهنگی های صورت گرفته و با اعلام دفتر وزارت ورزش و جوانان قرار است اول تا ۱۸ مرداد ماه با حضور تیم های سراسر کشور در سنندج برگزار شود.

استان کردستان که میزبانی این رقابت ها را برعهده گرفته است جدا از تیم های راه یافته به مسابقات کشوری در هر دو بخش آقایان و بانوان ۲ سهمیه جداگانه نیز خواهد داشت.

نظر شما