شناسهٔ خبر: 67117937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پانزده مرداد مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی تئاتر کیش

فراخوان جشنواره تئاتر کوتاه کیش با محور خانواده، حقوق فردی و اجتماعی، محیط زیست، زندگی انسان معاصر و خلیج همیشه فارس منتشر شد.

صاحب‌خبر -

پانزده مرداد مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی تئاتر کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، پنجمین جشنواره ملی تئاتر کیش در بخش‌های نمایش در کافه، کشتی و ساحل، طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب و عکاسی تئاتر برگزار می‌شود.

خانواده و نشاط اجتماعی در فرهنگ ایرانی و اسلامی، اهمیت قانون و حقوق فردی و اجتماعی، محیط زیست و طبیعت و فرهنگ و حیات بشری، توجه به زندگی انسان معاصر و خلیج همیشه فارس و جزیره زیبای کیش از موضوعات جشنواره تئاتر کیش اعلام شده است.

توجه به گونه‌های تئاتر نو و جدید و بخصوص هنر مردمی و نمایش محیطی و کوتاه، هویت بخشی به نمایش‌های ساحلی و کافه‌ای و رویداد‌های نمایشی در فضا و محیط‌های غیر متعارف، گسترش و توجه به نمایش‌های بومی و سنتی ایرانی برای اجرا در اماکن و فضا‌های جدید، حمایت از جوانان بخصوص گروه‌های تجربی و وبینار، طرح و ایده‌های خلاق نمایشی و توجه به گسترش انواع هنرها، چون عکاسی و موسیقی در کیش از اهداف و رویکرد‌های جشنواره به شمار می‌روند.

پنجمین جشنواره ملی تئاتر کیش در بخش‌های نمایش در کافه، نمایش در ساحل، کشتی و عکاسی تئاتر و طرح‌ها و ایده‌های اجرایی و مکتوب است.

متقاضیان پس از تکمیل فرم در سایت جشنواره به نشانی festival.kish.ir و دریافت کد رهگیری، فیلم آثار نمایشی خود را با سریع‌ترین پست (تیپاکس یا پیشتاز) به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

نظر شما