شناسهٔ خبر: 67117461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سلام چادرملو اردکان یزد به لیگ برتر + فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیدار خانگی با غلبه یک بر صفر بر تیم دریای کاسپین بابل مازندران به لیگ برتر کشور راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مسابقه دوشنبه شب در چهارچوب هفته بیست و چهارم و پایانی لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور ( جام آزادگان ) با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر از تماشاگر استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد.

تنها گل این مسابقه در قیقه ۴۰ نیمه اول توسط سیدعلی یحیی زاده به ثمر رسید و با این پیروزی شیرین استان یزد بعد از ۱۹ سال برای دومین بار صاحب یک تیم بعد از تیم شهید قندی در لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

این مسابقه را پیام حیدری از همدان با کمک ها حسن ظهیری از قم و حسن انتظاری از تهران قضاوت کردند،داور چهارم، حسین زمانی از قم ، ناظر داوری، ایرج نظری از اصفهان و ناظر ویژه نیز امیرحسین روشنک از تهران بود.

در پایان این مسابقه و صعود تاریخی تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد به لیگ برتر تماشاگران در سکوها و جمعی در زمین مسابقه به شادی پرداختند و این موفقیت را به کادرفنی، دست اندرکاران باشگاه و بازیکنان تبریک گفتند.

همچنین " علی اکبر عزیزی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، " سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد و جمعی از سایر مسئولان ورزشی و اجرایی و حدود ۱۰۰ تماشاگر شمالی از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

در پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های دریای کاسپین بابل ، شاهین بندرعامری بوشهر و خوشه طلایی به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در فصل آینده سقوط کردند.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

نظر شما