شناسهٔ خبر: 67110726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پدافند هوایی بر اساس توانمندی‌های بومی در سطح خوبی قرار دارد... -

اقتصاد ایران: تبریز- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی بر اساس توانمندی‌های بومی در سطح خوبی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح دوشنبه در بازدید از سایت‌های رادار تاکتیکی، مواضع دیده بانی و توپخانه‌ای نوار مرزی شمال غرب اظهار کرد: پدافند هوایی بر اساس توانمندی‌های بومی و ظرفیت‌های داخلی خود در یک سطح بسیار خوبی از آمادگی و توان رزمی قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شاکله اصلی پدافند را نیروی انسانی جوان و متخصص تشکیل داده است، افزود: جوانان و صنعتگران دفاعی کشورمان به علم روز دنیا تجهیز شده‌اند؛ به طوری که تولید و ساخت انبوه انواع سامانه‌های راداری، پهپادی و … را توسط جوانان متخصص ایرانی انجام می‌دهیم.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش همواره در هر عرصه‌ای که وارد شده، مؤثر و تعیین‌کننده بوده است و با اقتدار مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما امروز از نظر توان نظامی نسبت به ابتدای انقلاب در جایگاه بسیار بلندی قرار داریم، گفت: قدرت و توانایی امروزمان را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و وظیفه ما نیز این است که بتوانیم دستاوردهای نظام اسلامی ایران را حفظ کرده و رشد دهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) کلیدرفع مشکلات کشور، برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم است اظهار کرد: انتخابات یک فرصت بسیار عالی و ارزشمند برای کشور است و حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف و ادای دین به شهدا است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه در سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به وضعیت رفاهی، نوسازی و خوشایند سازی محیط خدمتی کارکنان داشته‌ایم، تصریح کرد: برابر منویّات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و پشتیبانی و حمایت فرمانده کل ارتش، این نیرو در حوزه‌های رفاهی، عمرانی و خوشایند سازی محیط خدمتی گام‌های بلندی را برداشته است و تلاش می‌کند تا منویّات مقام معظم رهبری کاملاً در مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش تحقق پیدا کند.

برچسب‌ها:

نظر شما