شناسهٔ خبر: 67108782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

پدافند هوایی کشور در سطح بسیار خوبی از توان رزمی قرار دارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پدافند هوایی بر اساس توانمندی‌های بومی و ظرفیت‌های داخلی خود در یک سطح بسیار خوبی از آمادگی و توان رزمی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه در بازدید از سایت‌های رادار تاکتیکی، مواضع دیده بانی و توپخانه‌ای نوار مرزی شمال غرب با بیان اینکه شاکله اصلی پدافند را نیروی‌ انسانی جوان و متخصص تشکیل داده است، افزود: جوانان و صنعتگران دفاعی کشورمان به علم روز دنیا تجهیز شده‌اند؛ به طوری که تولید و ساخت انبوه انواع سامانه‌های راداری و پهپادی را توسط جوانان متخصص ایرانی انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش همواره در هر عرصه‌ای که وارد شده، مؤثر و تعیین‌کننده بوده است و با اقتدار مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما امروز از نظر توان نظامی نسبت به ابتدای انقلاب در جایگاه بسیار بلندی قرار داریم، گفت: قدرت و توانایی امروزمان را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و وظیفه ما نیز این است که بتوانیم دستاوردهای نظام اسلامی ایران را حفظ کرده و رشد دهیم.

صباحی‌فرد با بیان اینکه کلید رفع مشکلات کشور، برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم است اظهار کرد: انتخابات یک فرصت بسیار عالی و ارزشمند برای کشور است و حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف و ادای دین به شهدا است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمالغرب ارتش،  وی با بیان اینکه در سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به وضعیت رفاهی، نوسازی و خوشایند سازی محیط خدمتی کارکنان داشته‌ایم، تصریح کرد: این نیرو در حوزه‌های رفاهی، عمرانی و خوشایند سازی محیط خدمتی گام‌های بلندی را برداشته است.

پدافند هوایی کشور در سطح بسیار خوبی از توان رزمی قرار دارد

انتهای پیام 

نظر شما