شناسهٔ خبر: 67110512 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گزارش تصویری| شکوفه غول‌پیکر گیلاس در مرکز تایوان!

در پارکی در مرکز شهر تایوان که اکثر گردشگران و افراد محلی در آن رفت و آمد می‌کنند، یک شکوفه گیلاس از جنس آلومینیوم با محاسبات پیشرفته بافت شکوفه گیلاس واقعی ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این شکوفه گیلاس حجم عظیمی از فضا را اشغال کرده است؛ هرچه از قسمت نزدیک به زمین به سمت بالا می‌رویم، گلبرگ‌های گل بازتر می‌شند و شکوفه گیلاس بزرگ‌تر می‌شود. درون گلبرگ‌های شکوفه گیلاس روزنه‌های مختلفی ایجاد شده است تا بتوانید از درون آن به آسمان آبی بالای سر و درختان گیلاس اطراف بنگرید.

مارک فورنز، معمار اصلی استودیو THEVERYMANY مستقر در نیویورک، طراح این سازه است. سطوح پیچیده و انحنای شکوفه گیلاس از طراحی تا ساخت از طریق فرآیندهای پارامتری و محاسباتی ایجاد می‌شود. با وجود نقاط مختلف ورودی به شکوفه گیلاس و دنباله‌ای از طاق‌ها و سایبان‌ها، این سازه یک زمین بازی پر پیچ و خم ایجاد می‌کند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند از همراهی یکدیگر لذت ببرند.

منبع: designboom

227227

شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس شکوفه گیلاس

نظر شما