شناسهٔ خبر: 67108397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از کشف ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تا کشف ۸ دستگاه لیفتراک قاچاق در غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران در از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس،سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه با اشاره به اجرای طرح های امنیت اجتماعی و محله محور اظهار داشت: پلیس غرب استان تهران با تمام توان خود، از ابتدای سال جاری تاکنون، طرح های مختلفی در ۶ شهرستان تابعه انتظامی غرب استان تهران با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجراء گذاشته شده است.

وی با اشاره به دستگیری خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از پارک ها و تفرجگاه های ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران افزود: با اجرای این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر ۴۰درصد افزایش داشته است.

سردار عزیزی به تداوم اجرای طرح های پاکسازی محلات و برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، یک تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده که بخش مهمی از این کشفیات در جریان اجرای طرح های مختلف محله محور و پاکسازی بدست آمده است.

توقیف خودروی حامل لوازم غیر مجاز و تجهیزات الکترونیک قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از توقیف خودروی حامل لوازم غیر مجاز و تجهیزات الکترونیک قاچاق در رباط کریم به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ تیمور کلانتری در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از منابع خبری مبنی بر تردد خودروی حامل قاچاق در یکی از مواصلاتی شهرستان رباط کریم،بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ رباط کریم با همکاری یگان امداد شهرستان رباط کریم با کنترل محور تردد خودروی حامل لوازم قاچاق در رباط کریم، در یک عملیات پلیسی، خودروی حامل بار قاچاق توقیف و ۶ عدد تجهیزات رایانه ای استخراج رمز ارز و لوازم جانبی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

دستگیری ۶۴ خرده فروش موادمخدر در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این خصوص، بیان داشت: در ۲۰ روز گذشته از خرداد ماه طرح امنیت محله محور در شهرستان بهارستان به اجرا درآمد که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

وی با اشاره به اینکه جریان اجرای این طرح، ۶ قاچاقچی و ۶۴ خرده فروش موادمخدر، توسط ماموران انتظامی دستگیر و ۲کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد، بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

توقیف لیفتراک های ۱۲۰ میلیاردی قاچاق در شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یکی از انبار های حاشیه ای شهرستان قدس، ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی، وارد سوله شده و تعداد ۸ دستگاه لیفتراک نو و ۲ دستگاه دست دوم فاقد مدارک گمرکی و قاچاق را کشف کرده و با هماهنگی مرجع قضائی، انبار حاوی کالای قاچاق پلمب شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به دستگیری یک نفر و معرفی به مرجع قضائی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی لیفتراک های توقیفی را بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

توقیف خودروی حامل ۳دستگاه ماینر قاچاق در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری رزکان، حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: مأموران پایگاه آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری یک سارق اماکن خصوصی در شهریار شدند که متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات اعتراف کرد.

ناکامی سارقان گوشی های مسروقه برای معاوضه و خرید موادمخدر

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ رباط کریم حین گشت زنی به یک دستگاه وانت مشکوک شده و آن را تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: سرنشینان خودرو با دیدن ماموران انتظامی متواری شدند که با آغاز عملیات تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در عملیات ضربتی هر ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی متهمان، ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد و سارقان در بازجوئی های پلیس اعتراف کردند که قصد داشتند در قبال خرید موادمخدر، گوشی های مسروقه را معاوضه کنند.

نظر شما