شناسهٔ خبر: 67106609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز فعالیت‌ تابستانه کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

 فعالیت‌ تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز فعالیت‌ تابستانه کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: فعالیتهای تابستانی این نهاد در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف همزمان با سراسر کشور آغاز و امسال برنامه ویژه‌ای برای کودکان حاضر در مناطق محروم تدارک دیده شده است.

زهرا آبسوران افزود: مراکز کانون آذربایجان‌غربی با اجرای ویژه برنامه های متنوع، فعالیت های خود را در تابستان ۱۴۰۳ با شعار "تابستونتو بساز" آغاز کردند.

آبسوران اظهار کرد: برای تابستان امسال بسته های فرهنگی و متنوعی متشکل از کارگاهها، رویدادها، جشنواره ها و مهرواره ها، مسابقات و اردوهای تربیتی به‌ویژه برای کودکان مناطق محروم برنامه‌ریزی شده است وحضور فعال و مؤثر در رویدادهای مهم پیش رو چون انتخابات، ماه محرم و اربعین نیز در دستور کار قرار دارد.

وی، با اشاره به برنامه ملی کانون مدرسه گفت: کانون یاران در مراکز کانون از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و در حال حاضر ۵۰ کانون یار در سطح استان، یاور اجرایی مربیان در مراکز هستند که به زودی نخستین گردهمایی حضوری آموزشی کانون یاران هم در ارومیه برگزار خواهد شد.

آبسوران، در مورد اعضای ارشد کانون هم افزود: ۳۴۰ عضو ارشد بازوی اجرایی مربیان در مراکز استان هستند که توانایی‌های متنوع برای همکاری در فعالیتهای کانون دارند.

وی تصریح کرد: توسعه و ترویج کتابخوانی و فعالیتهای پژوهش محور، دوره تربیت مربی کودک، هر روز یک فیلم، تلاش برای صدور احکام جایگزین مجازاتهای حبس در راستای کمک به فعالیتهای فرهنگی هنری به ویژه در مناطق محروم، عروسک های یاریگران زندگی و فعالیت کانون در مناطق کمتر برخوردار در قالب پیک امید ازجمله برنامه های تابستان امسال است.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین ارائه خدمات به کودکان دارای نیازهای ویژه از جمله برنامه هایی است که برای فعالیتهای تابستانی در نظر گرفته شده است.

نظر شما