شناسهٔ خبر: 67103746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار چهره به چهره استاندار فارس با مردم

محمد هادی ایمانیه با هدف رفع مشکلات مردم، بی واسطه با تعدادی از هم استانی‌ها دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

دیدار چهره به چهره استاندار فارس با مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس یکشنبه هر هفته با تعدادی از مردم در دفتر کار خود بی واسطه به گفتگو می‌نشیند تا مشکلات و مسائل مرتبط با ایشان را در حد اختیارات و امکانات مرتفع کند.
عمده مشکلات مراجعه کنندگان به استاندار فارس به موضوع تسهیلات بانکی، تامین هزینه‌های درمان، موارد مرتبط با سازمان‌های حمایتی و مسائل مرتبط با اداره کل راه و شهرسازی استان اختصاص داشت.
در این ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان، سرپرست مدیریت امور شعب بانک سپه فارس و مسئولین کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) هم حضور داشتند تا موانع و مشکلات مطرح شده از جانب مردم را در کمترین زمان ممکن رفع کنند.
استاندار فارس در حاشیه این دیدار‌ها با اشاره به تامین زمین در شهر شیراز برای نهضت ملی مسکن از فراخوان متقاضیان این کلانشهر برای واریز وجه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وی همچنین تمایل به دریافت تسهیلات بانکی را مورد توجه قرار داد و گفت: اختصاص تسهیلات از طریق چرخه بانکی تابع قوانین و مقررات کشوری است، اما بانک‌های مختلف مستقر در استان را مکلف کرده ایم نهایت همکاری را با متقاضیان داشته باشند.

نظر شما