شناسهٔ خبر: 67102704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دشمن در میدان تفرقه افکنی بین نیروهای مسلح شکست خورده است

سردار مرادحاجتی گفت: اگر تنها میلیون‌ها نفری که برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه رئیس جمهور خدمتگزار و همراهانش در مراسم تشییع و تدفین شهید آیت‌الله رئیسی شرکت کردند با همان شور و احساس پای صندوق‌های رای حاضر شوند، دشمنان بار دیگر سیلی محکمی از ملت خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد «مهرداد امجدیان» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان از خدمات شایسته فرزندان ارتش در استان تقدیر کرد.

وی در این دیدار به وحدت بی نظیر نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در میدان تفرقه افکنی بین نیروهای مسلح شکست خورده و این گزینه را با توجه به همدلی بین ارتش، سپاه و فراجا از معادلات خود کنار گذاشته چون به یقین رسیده که در این مسیر ره به جایی نخواهد برد.

سردار مرادحاجتی به تبیین شرایط موجود کشور پرداخت و گفت: اگر تنها میلیون‌ها نفری که برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه رئیس جمهور خدمتگزار و همراهانش در مراسم تشییع و تدفین شهید آیت‌الله رئیسی شرکت کردند با همان شور و احساس پای صندوق‌های رای حاضر شوند، دشمنان بار دیگر سیلی محکمی از ملت خواهد خورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از امیر امجدیان، فعالیت های اجتماعی ارتش در جنوب غرب را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ارتش فدای ملت صادقانه ترین و بهترین شعاری است که برای فرزندان ملت در این لباس مقدس صدق می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما