شناسهٔ خبر: 67098412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

لزوم حفظ وحدت تشکل‌های اسلامی و مسئولان در آستانه انتخابات

آیت‌الله «فلاحتی» در توصیه به تشکل‌های اسلامی خواستار وحدت آنها با مسئولان در آستانه انتخابات شد و گفت: رعایت خلوص و صداقت، شعور و باور دینی، تیز هوشی و درایت سرلوحه کار تشکل‌های اسلامی باشد و از هرگونه برخورد‌های افراطی، تفرقه و اختلافات درونی بپرهیزند.

صاحب‌خبر -

لزوم حفظ وحدت تشکل‌های اسلامی و مسئولان در آستانه انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در دیدار با جمعی از اعضای تشکل‌های اسلامی استان گیلان، ضمن تسلیت درگذشت همسر فداکار سرلشکر شهید صیاد شیرازی، اظهار داشت: همسر شهید صیاد شیرازی بانوی نمونه و ساده‌زیستی بود که باید به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به خستگی ناپذیری شهید جمهور ادامه داد: شهید رئیسی آرزوی ۳ ساعت خواب داشت؛ او به دورترین نقاط کشور سر می‌زد و حتی به دیدار مردم منطقه محروم و دورافتاده «احمد فداله» رفته بود.

به گفته وی، «احمد فداله» یک روستای بکر و محروم در زاگرس در دزفول استان خوزستان با راهی صعب‌العبور است که رئیس جمهور ما با یک چوپان در آنجا دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه شهید رئیسی، نزد مراجع تقلید نیز گرامی بود و بیشتر روسای جمهور در جهان نیز برای وی احترام ویژه قائل بودند افزود: روسای جمهور امارات، ترکیه، عربستان و آذربایجان در برابر او خاضع بودند، زیرا او کسی بود که توانست اتحادیه عرب را ساماندهی کند و همه را به خضوع و حمایت از فلسطین تشویق کرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه شهید رئیسی با شجاعت تمام در سازمان ملل عکس شهیدحاج قاسم سلیمانی و کتاب قرآن مجید را بالا برد و گفت این کتاب سوزاندنی نیست؛ اظهار کرد: شهید رئیسی حتی در مراسم تحلیف خود نیز گفت سرنوشت کشور را به هیچ یک کشور‌ها گره نمی‌زنم و به لبخند هیچکس اعتماد نمی‌کنم.

وی در ادامه به جوانان توصیه کرد تا برای آشنایی بیشتر از زندگی و شخصیت مقام معظم رهبری و نوع ساده زیستی ایشان و همسرشان کتاب «خون دلی که لعل شد» در مورد سبک زندگی رهبر انقلاب را حتماً مطالعه کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی است تصریح کرد: آنچه این کتاب را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آنها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب به ویژه جوانان عزیز با سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، مهم‌ترین عاملی که موجب عدم شکل‌گیری حکومت مبتنی بر امامت در طول تاریخ شد، عدم شناخت جایگاه امامت از سوی برخی پیروان ائمه بود.

عضو خبرگان رهبری شناخت جایگاه رهبر معظم انقلاب را امری ضروری دانست و بیان کرد: شهید رئیسی در طول هفته، دو بار پیش حضرت آقا می‌رفت و گزارش می‌داد و خط و مشی می‌گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در توصیه به تشکل‌های اسلامی خواستار وحدت آنها با مسئولان در مسیر انقلاب، رهبری و نظام در آستانه انتخابات شد و گفت: رعایت خلوص و صداقت، شعور و باور دینی، تیز هوشی و درایت سرلوحه کار تشکل‌های اسلامی باشد و از هرگونه برخورد‌های افراطی، تفرقه و اختلافات درونی بپرهیزند.

در پایان به هر یک از حاضران یک جلد کتاب «خونی دلی که لعل شد»، نیز اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما