شناسهٔ خبر: 67093134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

لزوم حفظ وحدت بین تشکل‌های اسلامی و مسوولان در آستانه انتخابات

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حفظ وحدت بین تشکل‌های اسلامی و مسوولان در آستانه انتخابات لازم و بسیار با اهمیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر رسول فلاحتی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با جمعی از اعضای تشکل‌های اسلامی استان گیلان، ضمن تسلیت درگذشت همسر فداکار سرلشکر شهید صیاد شیرازی، اظهار کرد: همسر شهید صیاد شیرازی بانوی نمونه و ساده زیستی بود که باید به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره سبک زندگی و مدیریتی شهید بهشتی و شهید رئیسی افزود: این دو شهید عزیز و بزرگوار در مدیریت، یک مسیر متعالی را در کشور بسترسازی کردند و کارهای بسیار بزرگ کشور برایشان مثل آب خوردن بود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تبیین سبک مدیریتی و خدمتگزاری شهید رئیسی در کشور به گونه‌ای شده که هر کسی یارای ورود به میدان عمل را ندارد خاطر نشان کرد: حالا مردم مطالبات عدیده‌ای از ریاست جمهوری دارند و باید کسی بیاید که بتواند مانند شهید رئیسی عزیز عمل کند.

وی به ارتباط خود با وزرای شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: گاهی به منظور هماهنگی و رسیدگی به امور با وزرای دولت سیزدهم، بر حسب ضرورت نیمه شب تماس می‌گرفتم؛ و گاهی وزرا تا اذان صبح پاسخگو بودند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه شهید رئیسی با شجاعت تمام در سازمان ملل عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و کتاب قرآن مجید را بالا برد و گفت این کتاب سوزاندنی نیست؛ اظهار کرد: بنده حاضر و ناظر بودم که شهید رئیسی حتی در مراسم تحلیف خود نیز گفت من کشورم را به هیچ چیزی از کشورهای دیگر گره نمی‌زنم و به لبخند هیچکس اعتماد نمی‌کنم.

امام جمعه رشت، به ابعاد دیگری از مجاهدت‌ها و روحیات خستگی ناپذیر شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت و در اجلاس قم گفته بود که حتی توان پرداخت حقوق کارمندان دولت را ندارند و باید در این مسیر فقط به خدا توکل کرد.

جوانان کتاب «خون دلی که لعل شد» را بخوانند

وی با تاکید بر اینکه باید همه ابعاد زندگی و شخصیت شهید رئیسی به جامعه شناسانده شود؛ به جوانان توصیه کرد؛ تا برای آشنایی بیشتر از زندگی و شخصیت مقام معظم رهبری و نوع ساده زیستی ایشان و همسرشان کتاب «خون دلی که لعل شد» در مورد سبک زندگی رهبر انقلاب را حتماً مطالعه کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه کتاب «خون دلی که لعل شد» حاوی خاطرات حضرت رهبر معظم انقلاب از زندان‌ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی است؛ تصریح کرد: آنچه این کتاب را از کتاب‌های مشابه متمایز می‌کند، بیان حکمت‌ها، درس‌ها و عبرت‌هایی است که به فراخور بحث‌ها بیان شده و هر کدام از آنها می‌تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب به ویژه جوانان عزیز با سختی‌ها، مرارت‌ها و رنج‌های مبارزان و در مقابل پایمردی‌ها، مقاومت‌ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری بر توجه به نقش و جایگاه تشکل‌های اسلامی تاکید کرد و گفت: وحدت تشکل‌های اسلامی با مسؤولان در مسیر انقلاب و رهبری و نظام در آستانه انتخابات با اهمیت است.

نظر شما